Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Salvatore

VIDUN
Eryk

Witajcie ponownie jak co środę! Przeglądając spotlight'y natknąłem się na ciekawe połączenie bluzki oraz spodni, postanowiłem je wykorzystać. Jeżeli chodzi o dodatki - beret jest trendem na jesień 2017, więc nie mogło go tutaj zabraknąć, choker, bransoleta i pierścionek to zestaw, który ciekawie wkomponował się w bazę, torebkę oraz pasek postanowiłem zabrać z Millionaire Mansion, natomiast buty to czysty przypadek - początkowo miały to być czerwone szpilki.
Beret 9to5 | Choker Mawi | Koszulka YH | Pasek 2 x Millionaire Mansion | Spodnie The Jet Set | Bransoleta Mawi | Pierścionek Mawi | Pierścionek Epiphany | Torebka Millionaire Mansion | Kluczyki Sweet Suites | Buty Tributes Gallery

17 komentarzy:

  1. Buty i torebka mi się nie podobają reszta ładna

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja :) ale buty i torebka do wymiany

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie w niej wszystko podoba ,cudna :P - na Poczatku myslalam ze pasek jest zrobiony z nerki od gucciego. Hahha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo właśnie nerka miała zastąpić pasek :D

      Usuń
  4. Przyjemna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwone dodatki wyglądają tu super :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest bardzo fajna, ja tylko osobiście nie lubię, gdy dosłownie wszystkie dodatki są tego samego koloru. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko buty trochę mi nie pasują, ale jest świetna :)

    ylvx

    OdpowiedzUsuń
  8. moje pierwsze skojarzenie - taka streetowa, francuska elegancja, to chyba przez ten beret :D podoba mi się!
    Elizka_15

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym zostawił buty, bo one idealnie pasują do spodni i koszulki. To torebka, bransoletka i pasek nie pasują :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest fajna, ale dobrze wiem, że stać Cię na więcej :p

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!