Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
The look at the style


Przed publikacją dzisiejszego postu pozwoliłam sobie na archiwalny przegląd tego działu. 
O dziwo, niektóre stylizacje przypadały Wam do gustu, a inne nie zdobywały oklasków. Pod jednym
 z postów było aż 19 komentarzy. Jestem ciekawa co powiecie na dzisiejsze outfity.

Polak, James69.  ubrał doll w szerokie,  czerwone spodnie i czarną bluzkę odsłaniającą ramiona.
 Podoba mi się, że całość podkreślił szerokim, powiewającym pasem.
Stylizacja nabrała ostrzejszego charakteru dzięki chokerowi i skórzanym rękawiczkom.

  Rosjanka France25 wykonała nietuzinkową stylizację. Biało- czarną podstawę podkręciła ostrymi dodatkami. 
Czerwone szpilki, biały geometryczny top oraz choker- róża użyty jako pas 
nadały temu outfitowi niezwykłego charakteru. 

 Co myślicie o dzisiejszych stylizacjach? Podobają Wam się?





15 komentarzy:

  1. Stylizacja Polaka jest spoko, a look Rosjanki jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja z białą bluzką jest cudowna, pomysł na zrobienie paska z tego chokera jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za publikacje mojej stylizacji, jednak nie mam szans z Rosjanką :v

    OdpowiedzUsuń
  5. druga stylizacja genialna, pierwsza nie do końca przypadła mi do gustu :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie mi przypadly do gustu,w koncu jakies fajne wykorzystanie tego chokera.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie świetne, ale muszę przyznać, że zagraniczna bomba!

    ylvx

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje są super, ale druga doll wygrała! Zawsze zachwyca mnie swoimi stylizacjami. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie obie stylizacje są po prostu świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie mi się podobają, aczkolwiek druga odrobinę bardziej niż pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  12. druga stylizacja jest świetna :) pierwsza jest średnia,ja wywaliłabym te rękawiczki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!