Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi rywale - wyniki konkursu

missmariksza
Iwona

UWAGA, UWAGA!!!
Jesteście?
  Już mamy zwycięzcę 3 edycji konkursu MODOWYCH  RYWALI!

Został nim Bartek- FunOpler
zdobywając w etapie finałowym aż 91 głosów,
co dało aż 186 głosów w całym konkursie na jego stylizacje

Gratulujemy!
Za zdobycie I miejsca otrzymujesz 700sd 
lub rzeczy z listy życzeń w tej kwocie

Zwycięzcą II miejsca został  Eryk- VIDUN
otrzymujesz nagrodę w kwocie 500sd

III miejsce zdobył Piotrek- jarus55
otrzymujesz nagrodę w kwocie 300 sd

Wyróżnienia po 100 sd otrzymują:
B.E.A.T.K.A, SrebrnaMuza, natusia_182

Gratulujemy!
Dziękujemy wszystkim za udział w konkursie!

Dla osób, które nie znalazły się na podium ani na liście wyróżnień,
a zostały w konkursie do samego końca
mamy upominki w kwocie 30sd z listy życzeń

Po nagrody zgłaszajcie się w ciągu 3 dni na moje konto
 lub dodajcie rzeczy do swojej listy życzeń i informujcie mnie co konkretnie chcecie!
Iwona/missmariksza



Podsumowanie głosów: 
1-sza liczba to suma głosów z poprzednich etapów, 
2-ga liczba jest ilością głosów z etapu finałowego, 
a koniec podsumowanie ilości głosów z całego konkursu

*FunOpler             95+91=186
*VIDUN               91+48=139
*jarus55                92+46=138
*B.E.A.T.K.A     105+20=125
*SrebrnaMuza     117+  5=122
*natusia_182         84+25=109
MajkaStar1999   70+36=106
Soxo_                 82+20=102
xxlena4444xx      68+28=  96
*miss_wiolaxx       78+16=  94
dorota100           69+19=  88
*MyMelisaWhite   69+13=  82
*Sylwia5278         68+13=  81
*poziomkowa001  57+14=  71
*izaaa001              56+13=  69
Rouxrogue           45+17=  62
*qawerty789          43+19=  62
*GirlEwelina           36+  7=  43
*- nagroda wypłacona
Kwotę 600sd sponsorowała Cukier_98
Dziękujemy!

28 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wszystkich wygranych, w szczególności dla Bartka, bo w ostatnim etapie nie pozostawił sobie równych. :P I oczywiście dziękuję wszystkim za głosy, cieszę się, że oprócz dobrej zabawy udało mi się też zdobyć trochę złota. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O łał. Dziękuję serdecznie wszystkim za każdy oddany głos. Gratulacje dla Eryka i Piotrka!!! Dziękuję również reszcie osób z konkursu za świetną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo, ale super! Dziękuję ślicznie wszystkim za głosy! Gratuluję chłopakom za zajęcie wyższego podium i dziewczynom za wyróżnienia! Dziękuję uczestnikom za zabawę i Iwonie za super organizację! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Bartkowi i Piotrkowi, a także dziewczynom!! Dziękuję serdecznie za głosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla wszystkich wygranych!
    Chyba to pierwsza edycja MR w której nie odpadłam gdzieś na początku i cieszę się, że mogłam w tym uczestniczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie wszystkim i zapraszam do mojego najlepszego na świecie bazarku, w którym powinniście szybko wydać te stardollary. :))) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda opuściłem Stardoll już jakiś czas temu, jednak dobrze widziec, że niektórzy ciągle trzymaja formę! Gratuluję zwycięzcom (sami mężczyźni, przypadek?) oraz reszcie, że daliście radę dojść aż do finału!

    To jak, niedługo kolejna zabawa? Moze tym razem cos bardziej skomplikowanego? Jednak uwazam, ze takie klasyczne konkursy sprawiaja najwiecej frajdy.

    Kamil

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacja!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wszyscy zapraszają to ja też zapraszam do mojego bazarku i apartamentu może coś kupicie

      Usuń
  9. Gratulacje, nagroda zasłuzona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bartek, jesteś niesamowitym stylistą, który nieprzerwanie sie rozwija i super, że to wlasnie TY wygrałeś. Chyle czoła przed taką osobliwością i przyjmij moje serdeczne gratulacje! :D Co do drugiego miejsca to też gratuluję, ale wolałabym jakby znalazł się tam ktoś inny xD np. Beatka. Trzecie miejsce zasłużone.
    Jej na co ja wydam tyle kasy?! Ohh taak coś z tributow by sie przydało, bo znowu zapomne czegoś kupić :/ Baardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w tym konkursie! I jeszcze raz gratuluję wszystkim! Każdy wynik jest powodem do uśmiechu :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo gratuluję! Tak myślałam że wygra FunOpler :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Jak najbardziej zasłużone miejsca, a sama się nie spodziewałam nawet żadnego wyróżnienia, dziekuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! jak najbardziej zasłużone zwycięstwo, prace były super

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje! ja osobiście żałuję, że to koniec, bo fajnie się bawiłem

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! zgadzam się z miejscem pierwszym i drugim :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bartuś był bezkonkurencyjny :D <3

    OdpowiedzUsuń
  18. talent zawsze wygrywa, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wszystkim, a przede wszystkim Bartkowi, dobra robota!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!