Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"To love is nothing. To be loved is something. But to love and be loved, that’s everything."

Sylwia5278
Luiza


|| cienie: pearl No1 - Sephora + royal white - DoT + nude beige - DoT + quest brown - Stardoll Academy + No3 - Sephora + No7 - Sephora || konturowanie twarzy: nude beige - DoT + deep tan - DoT + quest terracotta - Stardoll Academy + milk chocolate - DoT + crimson - DoT || pomadka: milk chocolate - DoT || eyeliner: black - Sephora || kredki do oczu: white - Sephora + milk chocolate - DoT + dark brown - Sephora || farba do włosów: sea green - DoT ||

Za pomoc z obróbką posta/makijażu dziękuję Symphonia.

24 komentarze:

  1. Makijaż jest bardzo delikatny i bardzo ładny ale te zielone włosy powinny być zmienione

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny,delikatny makijaż-ale tak jak wyżej zostało wspomniane kolor włosów to wymiany,bo wg mnie nie pasuje on do takiej karnacji

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę mocniejsze makijaże, ale ten mi się podoba. Kolor włosów też mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, pasuje do karnacji doll :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh podziwiam! Ja jeszcze nie potrafię robić makijażu i moja doll musi byc naturalna..no makeup. Zawsze gdzieś wyjeżdżałam poza oko, tam mi sie kolor nie zgrywal.. no koszmar :c twoj makijaż perfekto :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż super, ale nie jestem fanką tych pieprzyków i uważam, że wyglądają okropnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ledwo co widać makijaż, tym bardziej że te oczy same w sobie mają sporo cieni. Średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie lekkie makijaże są dobre nie tylko na stardoll. Piękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmienilabym kolor wlsoow ,malijaz piekny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż jest staranny, poprawny. Dobrze, że postawiłaś na zielone włosy, bo nie jest tak bardzo basic. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż wykonany perfekcyjnie, suuper :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny makijaż, ale włosy odwracają moją uwagę :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super włosy! Całość prezentuje się bardzo świetnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż świetny, włosy - okropne :')

    OdpowiedzUsuń
  15. makijaż cudowny, ale włosy...nie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż cud miód, ale co do włosów zgadzam się z resztą

    ylvx

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny, umalowałbym tak moją doll :) No i jak reszta muszę wspomnieć te włosy, co tu się wydarzyło? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nurkowanie z zielonej trawie, i magicznie kolor przeszedł na włosy, haha

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!