Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Soxo_
Martyna


14 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się połączenie poszczególnych elementów

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość mi się nie podoba, ale ta sukienka z butami ciekawie sie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi sie buty i torba,zalpzylabym brazowe kozaki a torbe wymienila na czarna.

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  4. Postawiłabym w całości albo na brąz, albo na czerń, na pewno nie na oba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tej kurtki moro, więc stylka mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymieniłabym kurtkę, reszta przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podoba mi się ta stylizacja,buty i kurtka do wymiany bo nie pasują

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak patrzeć na całość to nie bardzo widzę te połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka prosta, nawet fajna, ale brakuje mi tu kilku słów od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem fanką tej stylizacji. Moją uwagę przykuło jedynie połączenie skarpet z butami, wystająca koronka przyciąga uwagę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka i choker wyglądają bomb af!

    OdpowiedzUsuń
  12. Te buty są tragiczne i potrafią popsuć nawet najlepszą stylizację...

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!