Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style

Witajcie! Dziś mam ponownie dla Was trzy stylizacje. 




Stylizacja Sezamkowy ujęła mnie niezwykłością. Przepiękny look estradowy, ukazujący piękno kultury danego kraju. Tak nie ubierzemy się na co dzień, ale będziemy błyszczeć na scenie na specjalne okazje.



Grochy, czerń  i bordowe detale w stylizacji Vogue_veronica bardzo dobrze przenikają w jedną całość. Dodatkowym atutem jest tu fryzura pasująca do całości.
 


Wiem, że nie każdy lubi tą niebieską marynarkę o szerokich ramionach. Jednak HannahCool1232 bardzo dobrze dobrał do niej fason spodni, które dodatkowo spięte w talii paskiem przyciągają wzrok. Cytrynowy kolor zastosowany w szpilkach i swetrze dodatkowo ożywiają look.


Jak  podoba Wam się dzisiejsze wydanie? Skomentujecie?

3 komentarze:

  1. Pierwsza ma zdecydowany efekt WoW! ale gdy już się jej przypatrzyłem to nie zachwycają mnie te wszystkie elementy razem, pomysł świetny, wykonanie już niekoniecznie.
    2. Bardzo lubię łączenie wzorów i tekstur i jak najbardziej podoba mi się ta stylizacja! Osobiście poszedłbym nawet krok dalej i dodał jakieś wzorzyste skarpetki, bo teraz te stopy wyglądają trochę ubogo.
    iii ostatnia... Nie lubię tych spodni. Marynarka z golfem i makijaż piękne, ale te spodnie to koszmar.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje serce skradła 3 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 stylizacja robi wrażenie :D
    2 Wszytsko fajnie i ładnie.
    3 jestem w szoku, że komuś udało się dobrze wystylizować ten okropny żakiet! Wyszło na prawdę extra :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!