Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: b/w trousers

Zapraszam do rozwinięcia postu po jeszcze więcej spodni!
(i pierwszy raz od dawna ciemne włosy)

Duet: b/w trousers, czarno na białym i biało na czarnym, trochę bardziej minimalistycznie niż zwykle, ale bardzo sexy, a głównym elementem są spodnie. Julia Fox i Bella Hadid- tak trochę mi się skojarzyło.

+Koniecznie dajcie mi znać, najlepszy i najgorszy look z Met Gali 2022
best- Kim K, SJP i Kendall, Billie, Donatella
worst- Kourtney, Camila Cabello i większość ambasadorów LV



Duet: balmain leather set, znowu spodnie! Dwie eksponujące brzuch, asymetryczne i ogólnie bardzo bogate w tekstury i materiały stylizacje, a głównym sprawcą tego zamieszania jest zestaw z Balmain Tribute.

Nie przyzwyczajajcie się, bo szybko spodni u mnie znowu nie zobaczycie ;)

2 komentarze:

  1. Wszystkie bardzo mi się podobają, moja ulubiona to 3 ♥ Koniecznie rób więcej stylizacji ze spodniami :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity jesteś z tymi porównaniami, przyznaję masz rację. Spodobała mi się bardzo druga stylizacja, chociaż mogłabym napisać, że 3 i 4 wymiatają, przynajmniej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!