Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style

Hej i czołem. Jak się macie? 
Do dzisiejszego wydania łowcy stylu namierzyłam trzy różne look'i.
Jestem ciekawa czy zadowolą Wasze gusta?


Swobodny z nutą elegancji look France25 skradł moje serce. Bardzo spodobało mi się  połączenie kolorystyczne, ale również użycie odpowiednich ubrań, które tworzą wspaniałą kompozycję.


Nie mogłam przepuścić jakże odważnego, drapieżnego look'u aniretaKat. Jak zawsze wszystkie ubrania i dodatki wiążą się w doskonałą stylizację z pazurem.



Elrry gości u nas po raz pierwszy. Niby szaro, lecz z musztardowymi dodatkami i kombinacją odcieniami szarości stylizacja tworzy niecodzienny look. 

A Wy co myślicie?

5 komentarzy:

  1. Dzisiaj jest 3/3 jak dla mnie!
    1.Jedyne do czego się mogę tutaj przyczepić to źle nałożone artykuły, ale niektórym to nie przeszkadza, więc.
    2.Odważnie, ciekawie i podoba mi się użycie elementów stardesign.
    3.Kapelusz wygląda na tych włosach dziwnie, ale to jak spójnie wyglądają te wszystkie kolory razem, świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza i trzecia stylizacja jest bardzo ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 stylizacja cudowna! Jestem zachwycona jak bardzo pasują tutaj te buty za starmonety, które nawet mam w swojej szafie, ale nigdy nie nosiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza i trzecia stylizacja są cudne!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!