Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: ruffles

Jest mi przykro, że nikt nie chciał porozmawiać ze mną o Met Gali 2022 :(
ale nadal zapraszam do rozwinięcia postu!

Duet: ruffles, Doda i Maryla Rodowicz sylwester 2009, miałem gotowy post, ale w proponowanych na YT pojawił mi się ten występ i tak oto powstały te dwie falbaniasto-obfite stylizacje.
Spotykałem się kiedyś z chłopakiem, który nienawidził Marylki i ja do tej pory się zastanawiam, jak tak k* można!

.
.
.
Duet: colors, który jest najświeższy w moim folderze blogowym, a jednocześnie ostatnim, który powstał podczas mojego niedawnego krótkiego romansu z brązowymi perukami. Chciałem użyć dużej ilości kolorów i połączyć je w nieoczekiwany sposób, mamy tutaj też piękną sukienkę z najnowszej dostawy Original Future, zakochałem się w niej!

.
.
.
Duet: blue bag, moja lalka w wersji nastoletniej z drogą markową torebką i niebieskawymi elementami. Od dawna chciałem użyć tej torebki inspirowanej Balenciagą, niestety przez to w jaki sposób narysowali(?) ją admini strasznie trudno było mi cokolwiek z nią zrobić, ostatecznie się udało.

3 komentarze:

  1. Maryla jest przecież cudowna. W tamtym tygodniu byłam na jej koncercie z okazji juwenaliów UW i było cudownie. Maryla grała i śpiewała i w ogóle tyle energii, że jej zazdroszcze xd Świetnie ci wyszły te stylizacja ala Maryla ♥
    Druga para: ta sukienka w ogóle mi się nie podobała, ale jak widzę ją w użyciu i w Twojej stylizacji to zmieniam zdanie :) Różowo niebieski duet ma piękne odcienie, chętnie ubrałabym się tak w prawdziwym życiu.
    Trzecia para: styli fajne, ale nie podobają mi się te torebki ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do Met Gali nie wypowiem się dziś, natomiast jak zwykle mam dużo do powiedzenia na temat Twoich stylizacji.
    Masz szalone pomysły, a duet Maryla&Doda wyszedł niesamowicie. Nigdy bym nie pomyślała, że ktoś spróbuje pobawić się i wystylizować swoją dollkę na te wokalistki.
    Bardzo podoba mi się tez drugi duet. Wspaniale dobrałeś torebkę do tej sukienki. Druga piękna kolorystycznie, plisowana spódnica świetnie łączy się z tą bluzą.
    Ostatni duet też wspaniały. I chociaż osobiście nie lubię tego rodzaju spodni, tutaj naprawdę dobrze wygląda stylizacja. I ja wzdycham, że tak ładnie :) Ostatni look też dobrze się prezentuje. Zastanawiałabym się może nad przezroczystością spódnicy, ale hmm... czemu nie? W Twoim wykonaniu jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się tylko czwarta i piąta stylizacja,reszta to nie mój gust,albo zbyt dziwacznie albo za dużo pomieszane

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!