Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style

Witajcie! Czekacie na dawkę inspiracji ze świata? 



Uwielbiam zaglądać na konto AniretaKat. Zawsze jestem mile zaskoczona nieszablonowymi stylizacjami użytkowniczki, jak również jej częstymi metamorfozami. To dziewczyna kameleon, dziś jest taka, za chwilę inna. 



Street style w wykonaniu DORKIF  bardzo mi się spodobał. Może nie ma tu jakichś wymyślnych ubrań, ale doll bardzo dobrze się prezentuje. Oczywiście dużą rolę gra tu fryzura oraz twarz lalki.



Na koniec mieszanka mody punkowej z lolitą. Bardzo modny styl wśród japońskich dziewczyn. WildChrissie  świetnie go naśladuje.


Co powiecie o moim wyborze stylizacji na dziś?
Jesteście ciekawi kolejnego wydania?


3 komentarze:

  1. Podoba mi się pierwsza, zdecydowanie coś w sobie ma. Taki cybergoth, ale bardziej fashion.
    Druga to nic ciekawego, nawet za specjalnie te elementy do siebie nie pasują, nie podoba mi się.
    Ostatnia to też nie mój klimat, ale wygląda bardzo spójnie i myślę, że na tiktoku wszyscy byliby zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Twoje komentarze, piszesz co myślisz, a to ważne. Jesteś sobą, a autor postu też zostaje doceniony. Próbuję przedstawiać różne stylizacje, pierwsza leżała w zapiskach już długi czas, musiałam ją pokazać :) Druga znaleziona niedawno, trzecia już jakiś czas temu. Myślę, że sporo uczestników gry lubi taki styl.
      Owszem, są ludzie wymagający stylizacji z pierwszych stron magazynów. Inni szukają codziennych, a grupa młodszych lubi takie jak ostatnia. Przedział wiekowy stardollowiczów też jest duży, tak więc dla każdego coś innego :)

      Usuń
  2. pierwsza stylizacja jest spoko :) ciekawie to wygląda,w drugiej nic ciekawego,wgl twarz mnie przeraża xo trzecia nie mój styl,osobiście nie lubię tego co prezentują azjatki-bo dla mnie to jest strasznie przeładowane,zbyt słodko,mangowo itp :D może jeszcze gothic lolita ujdzie ale już te sweet lolita to masakra :D ujdzie jeszcze w tłoku harajuku bo tam dużo jest oversize czy choćby ubrań w kratę xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!