Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style

 Witajcie! Tym razem trochę spóźniony post. Jestem ciekawa czy czekaliście :) 



Miałam przygotowaną całkiem inną stylizacje, lecz w ostatniej chwili ujrzałam tą, jedyną, niepowtarzalną glamour  Versace w wykonaniu ChloeKordei.  Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Ja coraz bardziej uwielbiam te look'i.



Druga całkiem inna, look Opioides. Spódnica z białą bazą tworzą zgrany duet. Miętowy dodatek w postaci okularów dodaje kropkę nad ''i". 



Proenza wykonała wspaniałą stylizację z krótkimi spodniami. Szyfonowe, spływające dodatki dodatkowo podkreślają elegancję tego look'u.

A Wy co myślicie?

5 komentarzy:

  1. pierwsza i trzecia stylizacja jest świetna :) w trzeciej bardzo mi się podoba połączenie spodenek z tym blezerem,pierwsza jest elegancka,mimo że nie lubię tego typu okularów to tutaj pasują idealnie....druga jest ok,ale te białe rajstopy są koszmarne,wywaliłabym je

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Wszystkie trzy stylizacje są rewelacyjne.
    1. VERSACE! no mi się robi gorąco jak tylko słyszę tą nazwę, a przy takiej stylce to jest mi słabo!
    2. świetne połączenie tego chamskiego białego z tymi przybrudzonymi kolorami, prosto, ale modowo.
    3. mamy coś starego, drogą torebkę i te fajne tiule w tle, słodko to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie 3 bardzo mi się podobają!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy look najlepiej wypada w tym zestawieniu. W drugim rajstopy i buty psują całość. Diamentowa biżuteria przy tak mało eleganckiej stylizacji nie prezentuje się najlepiej. Ostatnia stylizacja niby w porządku, ale nie podobają mi się te tiule z tyłu, śmiesznie to wyglada 😅

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!