Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"sobie wymyśliłaś chyba, że tu melanż, że siedzę z kolegami i cię ignoruję..."
Cześć,
jak widzicie moja doll przeszła transformację wyglądu, wiem, że jeszcze muszę nad jej twarzą nieco popracować i na pewno to zrobię. 
Nowa, zupełnie niespodziewana, płyta Taco zrobiła mi dobrze, z tego powodu zostawię Wam do niej link, mimo, że ogólnie tego nie robię.
Powiem Wam, że mam ostatnio problemy z tworzeniem stylizacji, czuję jakąś blokadę. Robię ich wiele, ale każda wychodzi źle i stardoll sprawia mi coraz mniej radości. Zastanawiam się czy na jakiś czas nie odpuścić.
Oprócz tego, mega się jaram, bo do przyjazdu mojej mamy zostało już tylko siedemnaście dni. Czas leci bardzo szybko. Mam nadzieję, że jednak zwolni jak już przyjadą bo chcę cieszyć się tymi chwilami jak najdłużej. 
Co u Was? Jak mijające wakacje? Pamiętam jak za czasów szkolnych żałowałam, że wakacje tak szybko się kończą. Jeszcze trochę i Wam też będzie trzeba wrócić do codziennego rannego wstawania - jak mi :P

Z ostatnich komentarzy nagrodę zgarnia martusia-16, zgłoś się do mnie na stardollu.



kolczyki - RIO, golf -  Museum Mile, naszyjnik - Young Hollywood, kurtka - Balenciaga Tribute, pasek - Alexander Wang Tribute, spodnie - Alexander Wang Tribute, buty - Alexander Wang Tribute/Velvet Orchid, torebka - Callie's Picks

23 komentarze:

  1. Fajna stylizacja, jak dla mnie druga wersja lepsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie tak, to nie tak, to nie tak
    Tak mnie wkurza:), kiedy nie odbierasz
    Tak mnie irytuje, gdy nie odpisujesz


    O tak 2 lepiej wygląda! A całość wygląda po prostu niesamowicie, jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Zastanawiam się czy na jakiś czas nie odpuścić" Ewentualny wniosek o odpuszczenie zostanie kategorycznie odrzucony. Tak więc tę cześć mamy już za sobą. Co do stylki to zdecydowanie 2. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  4. "zgłoś się do mnie na stardollu" Ale gdzie "na stardollu"? Ma wejść na pierwszy lepszy czat i Ciebie wołać? Wysłać transmitke? :))) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :3 Bardziej podoba mi się pierwsza wersja :D Cóż, moim zdaniem jeżeli na razie Cię nie ciągnie do stardolla to może jakiś mały "urlop" nie będzie złym pomysłem. Jeżeli masz coś robić na siłę to nie warto, bo tylko się zniechęcisz, a moim zdaniem gry są po to, żeby się przy nich zrelaksować, a nie denerwować niepotrzebnie :) Za to jeżeli jednak zdecydujesz sobie zrobić przerwę to mam nadzieję, że wrócisz ze zdwojoną siłą! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! chociaż Ty jedna jesteś za pierwszą wersją, która i mi podoba się bardziej :P
      właśnie tak się zastanawiam od dłuższego czasu, ale chyba poczekam do końca Tribute

      Usuń
  6. Kopytkowe nogi z pierwszej mi się nie podobają, ale to już wiesz.
    Druga jest pod każdym względem idealna, a torebka to już wgl miłość:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga lepsza, ale najlepsza byłaby gdybyś była BIAŁA
    WPWW!! 88!!

    OdpowiedzUsuń
  8. niby stylizacja jest ładna,ale mi te spodnie się nie podobają :/ dzięki za nagrodę :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki bym zmieniła, bo gryzą się z wisiorkiem, a jeśli chodzi o buty to wolę opcję drugą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, moze masz racje, ale wydawalo mi sie, ze kolczyki sa takie bardziej neutralne

      Usuń
  10. Z drugimi butami podoba mi się jakoś bardziej ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko do siebie bardzo dobrze pasuje, ale jest jakoś dla mnie za ciężko i średnio do mnie trafia :/

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!