Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
I can be all the things you told me not to be
Witajcie!

Jak się dziś macie? Niedzielna pogoda dopisuje?
U mnie wreszcie zaświeciło słoneczko po nieprzyjemnej pochmurnej pogodzie, więc u mnie jak najbardziej wspaniale!

Dzisiaj przychodzę do was ze stylizacją wykonaną przy użyciu sukienki z ostatniej kolekcji RE-LE.
Stylizacja opiera się na makijażu pasującym do sukienki i butów. Reszta stylizacji to lekko wyciszające krzykliwe kolory srebrno-czarne dodatki.


Naszyjnik - Limited Edition | Sukienka - Limited Re-Edition | Pasek - Subcouture | Rękawiczki - Limited Edition
Torebka - Yves Saint Laurent | Buty - Fendi

8 komentarzy:

  1. Jakoś mi od pasa w dół nie pasuje, ale góra jak najbardziej w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. The power that that has, the intelligence that that has, the clearance that that has, the impact that that has, the access that that has, the influence that that has, the profile that that has, the international implications that that has!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy mi się podoba, niby jest ładnie, ale z drugiej coś ją psuje..

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam takie wrażanie. Niby wszystko w porządku, ale coś tu jest nie tak. Może przez połączenie kolorów?

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby wszystko ze sobą gra, ale jakoś tak po prostu mi nie podchodzi. Może to przez tą sukienkę, która zwyczajnie mi się nie podoba? xDD

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna, chociaz edycja masakra

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawiązując do piosenki z posta to look mocno mi się kojarzy ze stylistyką Ariany, a ja nie mogę znieść jej stylu niestety.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!