Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"Wbijasz szpile, wolę jak wysyłasz mi pinezkę..."
Cześć!
Trzy dni dzielą mnie od przyjazdu mojej rodzinki! Bardzo się cieszę, ostatnio widziałam ich w kwietniu. To będzie piękny miesiąc, pełen zwiedzania Anglii, muzeów, oceanariów czy parków rozrywki (Harry Potter najważniejszy XD). Większość już rozplanowałam, zwłaszcza trzydniowy pobyt w Londynie czy krótką wycieczkę do Brighton. Nie mogę się tego doczekać. Specjalnie kupiłam dla nich łóżko oraz dmuchany materac dla mojego bratanka. Musiałam też dokupić dodatkową pościel, krzesła a także stół (w końcu nie będę jeść w łóżku XD).

Uprzedzam, że w tym miesiącu moje posty mogą pojawiać się nieregularnie, ale postaram się chociaż trochę ich zaplanować.
Oprócz tego mam ostatnio jakieś problemy z żołądkiem, zaczął boleć mnie na tyle, że odstawiłam chipsy i słodycze. To dla mnie serio wyczyn, więc bądźcie dumni i trzymajcie kciuki aby mi się polepszyło. Zamówiłam siemię lniane i będę piła to ohydztwo, może trochę pomoże. 

Stylizacja jest bardzo prosta i zwykła, ale spodobał mi się mój pomysł na zrobienie z bluzki paska więc postanowiłam go zrealizować i Wam pokazać.

Z poprzedniego postu wylosowałam ola4077, zgłoś się do mnie po nagrodę.

okulary - The JetSet, kolczyki - Subcouture, koszula - Balenciaga Tribute, pasek (koszula) - Balenciaga Tribute, spodnie - Balenciaga Tribute, torba - Evil Panda, marynarka - Pals, buty - Balenciaga Tribute

29 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :) jakaś plaga z tym bólem brzucha,u mnie moja mama i siostra ma to samo,ale u mojej mamy wyszło zapalenie żołądka,siostra też gdzieś męczy się z bólami i robi badania :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie moja mama też narzeka na żołądek. Mega dziwne, że to się tak zbiega ze sobą. Ja mam tylko nadzieję, że nie mam wrzodów przez swój niezdrowy tryb życia. Dotychczas moim podstawowym posiłkiem były chipsy, słodycze i alkohol... :/

      Usuń
    2. no to takie chipsy mogły mieć wpływ,sama jak byłam mała to jadłam bardzo dużo chipsów i doszło do silnych bólów brzucha że wylądowałam w szpitalu,od tamtego momentu przestałam je jeść xd len mielony jest dobry nawet na odchudzanie,więc nie zaszkodzi ci ;p

      martusia-16

      Usuń
    3. hahahah, to już nie wiem czy to pić bo ja chcę schudnąć XD

      Usuń
    4. nie chcę chudnąć miało być XD

      Usuń
  2. Pomysł na pasek bardzo mi się podoba, lubię to połączenie wzorów i ten delikatny zielony akcent w postaci kolczyków. Ale te okularki w pierwszej wersji są niepotrzebne, troszkę śmieszne i dziwię się, że dopiero teraz je zauważyłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie wiem po co dałam te okulary, zwłaszcza, że na tych włosach wyglądają tragicznie.
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Pomysł na pasek jest boski! Ogólnie stylizacja bardzo ładna :)
    Spróbuj dodać siemienia do jogurtu naturalnego, na mały tak łyżeczkę - półtorej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! z rady na pewno skorzystam, jak już zamówiona paczuszka przyjdzie. Leczyłaś w ten sposób jakieś żołądkowe objawy?

      Usuń
    2. Nie, ale jadłam przy leczeniu, tak dla większej "zdrowotności" :D bardzo fajne, jogurt dobry, łagodzący na brzuszek no i przemyca się też siemię. ;)

      Usuń
    3. dzięki, na pewno spróbuję, chociaż ja nie lubię jogurtów, więc nie wiem czy nie bardziej posmakuje mi samo siemię :P

      Usuń
  4. Fajna, prosta stylizacja, ale te okulary faktycznie niepotrzebne. Świetne połączenie koszuli z torbą;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna stylizacja! Czekam na relację gdzie będziesz. A mnie gdzie zabierzesz? No i oczywiście baw się dobrze i spędzaj czas z rodziną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko będzie na instagramie!! :D Ciebie zabiorę gdzie tylko zechcesz :D

      Usuń
  6. O tototo, super pomysł z tym paskiem z bluzki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie koszuli i torby, zrobienie paska z bluzki. Ugh normalnie jedna z Twoich najlepszych!
    Zdrowiej szybko i udanej zabawy z rodziną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, że jakoś nie do końca podobają mi się te buty to w tej stylizacji (łącząc je z tą bluzką w roli paska) przekonałaś mnie do nich i rozważę ich zakup oczywiście w komplecie z bluzeczką.
    Miłego odpoczynku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, miło mi, że mogłam kogoś przekonać do jakiejś rzeczy! (chociaż raz ja kogoś, a nie inni mnie :>)
      Odpoczynek jak odpoczynek, cały miesiąc pracuję z pojedynczymi dniami wolnymi :D

      Usuń
  9. O ja, dużo osób to już napisało, ale ja też powtórzę - pomysł na pasek genialny :D Stylizacja naprawdę jest świetna C: Mam nadzieję, że z brzuszkiem będzie wszystko w porządku i nie będzie zakłócał wspólnych chwil z rodzinką. Oby wszystkie plany Ci się udały! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. "Oprócz tego mam ostatnio jakieś problemy z żołądkiem" Pewnie ciąża. Robiłaś test? :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozytywnie zaskoczył mnie pomysł na pasek z bluzki, bardzo fajnie to wygląda. Ogólnie stylizacja przyjemna dla oka. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę dobra stylizacja! W szczególności podoba mi się trio - pasek (top), torebka i buty. <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!