Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale IV: Etap I - Głosowanie
Termin oddawania prac minął, więc możemy zacząć głosowanie! Jesteśmy dumni, bo swoje prace przesłało aż 40 uczestników! Oczywiście, bylibyśmy bardziej dumni gdyby wszyscy przesłali, jednak nie można mieć wszystkiego. ¯\_ツ_/¯

Bez zbędnego przedłużania przechodzimy do prezentowania stylizacji!
*brak limitu głosów
** Głosowanie trwa do 15.07 do godziny 10:00!
***Jako że ankiety polldaddy nie chcą współpracować, musieliśmy znaleźć alternatywę, aby głosować trzeba klikać w linki

Proszenie o głosy grozi dyskwalifikacją

Avengersi


zagłosuj!

Gladiatorzy
*uplooad oraz lilian_black nie przesłali zgłoszeń


zagłosuj!

Wojownicy
*alaamiss2012 nie przesłał/a zgłoszenia


zagłosuj!

Taktyczni
*rouxrogue nie przesłał/a zgłoszenia


zagłosuj!

Wataha



zagłosuj!

Power Rangers


zagłosuj!

Fanatycy



zagłosuj!

Drużyna Actimela



zagłosuj!

25 komentarzy:

  1. Michał, RockaRolla_, Bartek, Luiza, Beata, Monika, Paulina, Piotrek, Sebastian i Liv_789
    Sorry, że nie wysłałem stylki jakoś wypadło mi z głowy XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło było:) Szkoda, że pewnie odpadnę:(
    MajkaStar, FunOpler, Jarus <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężki wybór, ale głosy oddane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje dora_dorka i B.E.A.T.K.A są najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudny wybór :o dobrze, że można więcej niż jeden głos oddać ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem z czym ja wystartowałam w ogóle XDD Miło było XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Najwięcej głosów, bo aż trzy(!) oddałam ostatniej grupie, ale w każdej znalazła się przynajmniej jedna stylizacja, na którą zagłosowałam, choć przyznaję, że wiele z prac uważam za słabe, ale z czasem poziom na pewno wzrośnie. Najbardziej spodobały mi się stylizacje od dora_dorka, FunOpler oraz MajkaStar1999.

    OdpowiedzUsuń
  8. https://www.bing.com/videos/search?q=bedzie+dobrze&&view=detail&mid=4CDD9FDA61BF9BE6313E4CDD9FDA61BF9BE6313E&&FORM=VRDGAR - to do wszystkich uczestników konkursu, stare ale nadal śmieszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah :D w trudnych chwilach warto tego posłuchać

      Usuń
  9. Może zacznę od tych dobrych stron: powodzenia wszystkim! wszystkie prace są świetne i już mam sposób na głosowanie tak aby było fair ;>
    a co do wad, hm... nie podoba mi się to, że można zagłosować na więcej niż jedną stylizacje. Okej, rozumiem że ktoś nie może się zdecydować i potrzebuje więcej niż jednej opcji, ale biczpliz xD ja osobiście bym wolała aby tylko na jedną osobę głosować.
    Jestem znana z krytyki, więc jeszcze sobie troche popiszę ;) xd nie lubie tego faktu, że wyniki są od razu pokazane. Przez to nie ma moim zdaniem tego dreszczu emocji i niepewności czy się załapię do następnego etapu czy nie. I również kolejnym powodem jest to, że jest mi troche smutno kiedy widzę swój niski wynik, ale rozumiem, to tylko zabawa xd
    I mam pytanie: można głosować tylko raz dziennie ? bo jak chcialam ponownie zaglosowac, to dostalam informację, że już dzisiaj raz głosowałam i że już nie mogę nic zrobić

    Ale tak ogółem to super praca i wykonanie wszystkiego ! Mam nadzieję, że będzie więcej tego typu konkursów :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tylko raz głosować
      Wyniki byłyby ukryte, gdyby polldaddy zachciało naprawić swoje ankiety aby jednak działały..

      Usuń
    2. już to ogarnęłam sama, że można tylko raz głosować, ale dziękuję za fatygę i poświęcenie swojego cennego czasu na odpisanie na mój komentarz

      Usuń
    3. ja miałam tak że chciałam zagłosować na jedną osobę i nie mogłam wgl jej zaznaczyć, jak zaznaczyłam trzy osoby to wtedy się zaznaczyło :l

      Usuń
  10. świetne stylizacje, w niektórych grupach nie wiem na kogo zagłosować. Najbardziej spodobały mi się stylizacje FunOpler, MajkaStar, nati_678

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie najlepsza stylizacja jest od MARTA32222 - od razu rzuciła mi się w oczy! :) Często w tego typu głosowaniach mam wrażenie, że część osób głosuje bardziej na nick, niż na samą pracę osoby. Nikt nie jest idealny - każdy miewa gorsze i lepsze prace. Sama jestem tego przykładem. Moja praca szału nie robi, nie jestem z niej jakość szczególnie dumna. Ale po wielu próbach, zdecydowałam do konkursu zgłosić właśnie tę. Mimo to, mam nadzieję, że osoby które zagłosowały na mnie, zrobiły to tylko i wyłączne dlatego, że podoba im się moja stylizacja. Wyprzedzając wszystkie uszczypliwości i złośliwe komentarze Tak, są tutaj stylizacje osób, które na staroll wielbię i szanuję, ale prace mi się w ogóle nie podobają i nie dostały ode mnie głosu. Nie mam nic do nikogo - taki konkurs :) Powodzenia życzę wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, serdecznie Ci dziękuję! Strasznie mi miło! <3

      Usuń
    2. Coldi, masz piękna stylizację pielęgniareczki ❤️😄

      Usuń
  12. Zagłosowałem na swoje typy ale to że jeden z uczestników prosił mnie o głos na siebie było weak........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zglos to adminom :)

      Usuń
    2. Napisz do mni na priv. Jeżeli nie chcesz ujawniać kim jesteś to nie ma problemu, ale takie sytuacje powinny być nam zgłaszane. Chcemy żeby wszystko przebiegło poprawnie i przede wszystkim bez oszustw

      Usuń
  13. Cieszę się, że konkurs wystartował! W tym etapie, jak dla mnie, najbardziej wyróżniają się: MajkaAtar, Nati_678, FunOpler, Singiel i Marta :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!