Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
The important thing is not to stop questioning #52 + W Y N I K I
Cześć Kochani!

Po tygodniu widzimy się ponownie! Co się u Was nowego działo w tym okresie czasu? Opowiadajcie!
Może to bardzo dziwne, ale nie mogę już doczekać się wyników, które wynikają ze zmiany leku. Poprzedni miał wpływ na cały mój organizm, a nowy jest nieinwazyjny. Aby tylko mój organizm go dobrze tolerował, a prawdopodobnie skończy się moja męczarnia z trądzikiem (tak mówi mój lekarz, no dobra albo chociaż w dużym stopniu się zmniejszy) - trzymajmy za to kciuki, bo trądzik jest prawdziwą zmorą i utrapieniem życia. W dodatku prowadzi do wielu przykrych sytuacji, ale nie będę Wam tego opowiadać, bo to szkoda czasu.

W dzisiejszej stylizacji bardzo chciałam wykorzystać te spodnie, które zakupiłam już sporo czasu temu. Podobały mi się od chwili kiedy trafiły to Plazy, jednakże wtedy nie mogłam sobie na nie pozwolić. Kupiłam je za to zaraz, gdy tylko miałam SD, a one trafiły do Bazaaru. Potem na spodnie nałożyłam pasek z Tribute - Inspired by Alexander Wang. Pierwszy pomysł mówił, aby w całości wykorzystać dwa takie paski, ale ostatecznie z niego zrezygnowałam. Do spodni niesamowicie pasowała mi ta kurtka, a dokładniej te jeansowe wstawki na niej. Całość uzupełniłam klasycznie - czernią. Połączenie dwóch topów dało mi piękny mini golfik, którego podstawę stworzyć top z Basics! Z dodatków wybrałam czarną większą torbę, oraz klasyczne sandałki na szpilce.

Po rozwinięciu posta ujrzycie wyniki konkursu na makijaż.
top - Basics + RIO, kurtka - Alexander Wang, pasek - Alexander Wang, spodnie - SubCouture, torba - Alexander Wang, szpilki - Voile



W Y N I K I

I miejsce



Gratulacje botakchce. Zgłoś się po nagrodę w mojej (sylwia5278) księdze gości do końca 31 lipca!


Chciałabym jeszcze wyróżnić pracę, której autorem była xxlena4444xx. Ty również zgłoś się do mnie (sylwia5278) po nagrodę do końca 31 lipca!

20 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo przyjemna! Kurtka ze spodniami gra bardzo dobrze i nic nie jest przekombinowane :)

    A co do wyników to pięknie dziękuję! Żałuję, że nie zrobiłam trzeciego podejścia bo możliwości było wiele, ale cieszę się że takie połączenie spodobało się nie tylko mi!:)
    Wyróżniona praca także mi się podoba. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię, ani nie potrafię nawet tworzyć zbyt skomplikowanych stylizacji. :p

      Usuń
  2. Super, gratulacje Klaudia! Stylizacja bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, ale ja bym dała może jakieś kolczyki jeszcze. Prace wygrane są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niestety żadne z tych z mojej szafy nie pasowały do looku :(

      Usuń
  4. Świetne połączenie kurtki i spodni. Ogólnie bardzo przyjemna stylizacja! ^-^
    Co do problemu z trądzikiem. Nie chcę być tą osobą, ale może pijesz za mało wody i jesz za dużo czekolady/nabiału? Moi znajomi, którzy mieli mocny trądzik pozbyli się go kiedy właśnie ograniczyli czekoladę/nabiał w swoich dietach :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Nabiału zbyt dużo to raczej nie jest możliwe w moim przypadku - nie lubię mleka, produktów mlecznych czy jaj. Za słodyczami - z czekoladą, też chyba nie. Nie przepadam za tym więc tego nie jem :/ A co do wody to ostatnio staram się już na nią przestawić z wszelkich innych napojów, liczę że to przyniesie efekt. Ale dzięki za słowa! Doceniam mocno! <3

      Usuń
  5. Trądzik potrafi być zmorą, przyznam :D W stylizacji bardzo podoba mi się połączenie spodni i tej kurteczki. Wyglądają razem świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę! Mogę się założyć, że przeglądając całą szafę od lewej do prawej znalazłabym jeszcze wiele świetnych połączeń!

      Usuń
  6. ladna stylizacja! i fajne prace, zasluzone pierwsze miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat za tymi spodniami nigdy nie przepadałam, ale w połączeniu z tą kurtką prezentują się rewelacyjnie.
    Cieszę się, że postawiłaś na proste dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze stawiam na proste dodatki. Nie lubię mocno kombinować. W realnym życiu też ubieram się raczej prooosto

      Usuń
  8. dziękuję ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja naprawdę bardzo fajna. Ja staram się wykorzystać tyle ile się da z tej świetnej pogody, ale ogólnie mam strasznie dużo roboty. Chyba za dużo wzięłam na siebie.
    Nagrodzone prace są świetnie, ja nie potrafię zrobić mojej doll żadnego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te spodnie - masz racje, stylizacja super pasuje do siebie ^_^
    A co do makijażu to Leny mnie urzekł mocno.

    OdpowiedzUsuń
  11. Achhh akurat szukam jakichs spodni do tej kurteczki :P
    Stylka super <3
    Ja miałam delikatny problem z trądzikiem... poszłam do dermatologa i się skończył

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi na trądzik pomogły regularne zabiegi kwasami u kosmetyczki. Teraz nie mam praktycznie problemów z cerą (oprócz tych gorszych dni :P), pamiętam tylko o regularnej i porządnej pielęgnacji. Polecam kosmetyki z apteki, jakiś fajny peeling i dobre nawilżenie. Ogólnie trądzik to bardzo indywidualna sprawa i trzeba samemu dopasować to, co najlepiej się sprawdza, ale mam nadzieję, że trochę pomogłam. :P
    Stylizacja prosta, fajna, ale przeszkadzają mi trochę za delikatne buty. :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!