Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Winners don't quit, so don't you give up!
Witajcie kochani!

Troszkę mnie tu nie było, ale nastąpiły wreszcie upragnione wakacje i mam zamiar wrócić do stardollowej blogosfery. Nawet nie wyobrażacie sobie jak mi tego brakuje, ale niestety brakuje mi także czasu. Wybaczcie. Bez zbędnego przedłużania przejdę do mojej stylizacji! :)

Pomimo upalnej pogody mam dla was troszkę bardziej stonowaną stylizację i troszkę cieplejszą.
Gdy zobaczyłem tą sukienkę z ostatniego Subcouture w swojej szafie, przyszło mi do głowy połączenie jej z czymś szarym. Po tym pomyśle szybko ułożyła mi się taka oto stylizacja.

(ok ale nie sądzicie, że ta torebka wisząca na ramieniu to takie trochę "jak blisko moje życie jest od zawalenia się"?)

Kurtka - Callie's Picks | Bluzka - Subcouture | Spodnie - Special Offer | Torebka - Callie's Picks | Sandałki - Melbourne Minimalism

9 komentarzy:

  1. Ładna, ale coś bym jeszcze dodała. Kolczyki, naszyjnik jakiś może.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha, takie życie na krawędzi ma ta torebeczka xDD Ogólnie stylizacja wygląda fajnie, chociaż ubieranie sandałków do kurtki z futerkiem jest trochę niecodziennym połączeniem. Ja bym po prostu wywaliła tą kurtkę szczerze mówiąc i dała zamiast niej coś lżejszego xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta torebka jest taka prawdziwa...(w sensie mojego życia)
    Podoba mi się taki minimalizm i ta odwaga sandały+kurtka, pewnie wiele osób by się na to nie odważyło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo mi się podoba wprowadzenie żywego, żółtego koloru!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Brakuje mi takich luźnych i prostych looków na blogach. Niektórzy ostatnio przesadzają z dodatkami xd

    OdpowiedzUsuń
  6. The sun'll come out
    Nothing good ever comes easy
    https://i.imgur.com/4lqjsi5.gifv
    Ta stylka... so powerful

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!