Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Well X-X-O but I told you so
Witajcie!

Dzisiaj mam dla was stylizacje, która sama w sobie nie jest może jakaś spektakularna, jednak jej najważniejszym aspektem jest połączenie kolorystyczne. Gdy kupiłem ostatnio tą torebkę w bazarze za zaledwie 14 sd, stwierdziłem, że przyda mi się kiedyś. Kiedyś nastąpiło o wiele szybciej niż myślałem. Przeglądając szafę w poszukiwaniu inspiracji znalazłem żółtą kurtkę. Zauważyłem, że idealnie pasuje i stwierdziłem, że chcę spróbować zrobić stylizację, która w całości będzie kolorystycznie w harmonii. Oto efekt końcowy:



Okulary - Limited Edition | Kurtka - Subcouture | Bluzka - Killah | Spódnica - Basics | Torebka - FENDI | Buty - Subcouture

Lana Del Rey - St Tropez

9 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :) choć ja bym dodała jeszcze jakiś naszyjnik :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta, fajna stylka. Bez szału, ale o to chyba Tobie chodziło:) Ja także wrzuciłabym coś na szyję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się połączenie kurtki i torebki, ale wybór tej spódnicy i topu zabił potencjał tej stylki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, jest taka prosta, ale to jak dla mnie plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poprzednia była trochę lepsza ale ta też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, połączenie kolorów jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. inna torebka i najlepiej byłoby pozbyć się kurtki na rzecz ładnych, ale nie ciężkich dodatków. mniejsza nie zaburzyłaby proporcji, ale ładny koszyk by pasował tutaj idealnie. wtedy byłaby to naprawdę ładna, letnia styla

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorki wyglądają razem świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolory, bardzo mi się podoba. Torebka ogólnie super!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!