Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nie skupiaj się na tym, co może się stać. Skupiaj się na tym, co jest teraz.
Hej i czołem kochani! 
Jak mija Wam piątek? 
Zgłosiliście się już do mojego konkursu? 
Tymczasem zapraszam na dzisiejszy post. 
Wiem, że ostatnio mniej mnie tutaj, ale skupiam się na rysowaniu. Nawet nie wiecie jaka szczęśliwa jestem :) Koszulki są niesamowite i świetnie się sprzedają!

Dziś mam dla Was pokój który powstał na bazie niesamowitego wnętrza pochodzącego z ostatniej dostawy Villa. Moje serce szczególnie skradała tu ta turkusowa ściana, która stała się idealnym tłem dla reszty wnętrza. 


Jak Wam się podoba? 
Zakupiliście to wnętrze? 
Jakie plany na weekend? 



10 komentarzy:

  1. Turkusowy to piękny kolor:) Wnętrze samo w sobie mi się nie podoba:/
    Twoja aranżacja mi się tym razem średnio podoba. Nie podoba mi się szafka za sofą i cały tamten kąt. Nie wiem, nie lubię gotowych wnętrz..

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, aranżacja wygląda mi jak pokój z jakiegoś nadmorskiego kurortu xD Ta ścianka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na wykorzystanie tego wnętrza, bardzo mi się podoba kącik z łóżkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się we wnętrzu z głębi, jedynie mam wątpliwości co do łoża z pierwszego planu po lewo

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to wnętrze i myślę, że gdybyś z którejkolwiek części zrezygnowała nie wyglądałoby to tak dobrze.
    Koszulki faktycznie są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałeś? Cieszę się ze podoba Ci się wnętrze i koszulki

      Usuń
    2. Nawet chciałem zamówić, ale boje się, że dziwnie będę wyglądać w damskiej koszulce...

      Usuń
    3. Jej, jak mi miło <3 mogę zdradzić
      Ze warto poczekać bo szykujemy coś super vo myśle ze nada się
      Dla każdego

      Usuń
  6. Pierwsze moje skojarzenie z tym wnętrzem to spa. Jest bardzo przyjemnie i relaksująco :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ściana jest super *_* turkus to totalnie mój kolor :3
    Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!