Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale IV: Wyniki & Etap II
Własnie zakończyliśmy głosowanie, więc jednoznacznie jest to pora na ogłoszenie wyników oraz rozpoczęcie Etapu II! Niestety, nie wszyscy oddali prace, jednak jest to dobra wiadomość dla niektórych - w kilku grupach nie odpada nikt! Dostaliśmy również zgłoszenia, że pewien uczestnik prosił o głosy, ale przymkniemy oko na to tym razem; jednak jeśli ta osoba (bądź ktokolwiek inny) dalej będzie to robić - zostanie zdyskwalifikowany z konkursu, możliwe że również będzie miał zakaz brania udziału w następnych edycjach. Grajmy fair!
Jeśli widzisz, że ktoś prosi o głosy oraz masz dowód/dowody - wyślij je do nas na email modowirywale@onet.pl

Bez zbędnego przedłużania, przechodzimy do wyników

Avengersi punkty 105 info
MajkaStar1999 32 lider
Aguuniek 24
dobrapogoda 19
domi_miaa 18
nati_678 12 odpadasz
Gladiatorzy punkty 101 info
rockarolla_ 47 lider
Zamisa 19
SrebrnaMuza 18
MyMelisaWhite 17
nikt nie odpada


Wojownicy punkty 80 info
FunOpler 37 lider
emi155 21
Angel369x 16
botakchce 6
nikt nie odpada
Taktyczni punkty 81 info
Sylwia5278 34 lider
Golda89 20
WERRA. 10
ola4077 10
kadet12 7 odpadasz


Wataha punkty 82 info
dora_dorka 29 lider
B.E.A.T.K.A 19
Natusia_182 18
karensis 13
weronika1408 3 odpadasz
Power Rangers punkty 113 info
Cold_Iceberg. 37 lider
kellysun16 35
xxlena4444xx 16
stardollowy10 12
miss_hannah260 9
misspolonia89 4 odpadasz


Fanatycy punkty 96 info
Jarus55 31
singiel 26 lider
Teinnn 16
poziomkowa001 12
miskunia303 6
aagicja 5 odpadasz
Drużyna Actimela punkty 112 info
marta32222 39 lider
Liv_789 25
GirlEwelina 23
wera2222 11
crystalwaters. 8
aniyax-xxxx 6 odpadasz


Kilka informacji

Grupy składają się z 4 oraz 5 uczestników, każda z grup ma lidera, który jest odpowiedzialny za całą grupę. Zadaniem Lidera jest pomaganie członkom grupy, a nie narzucanie im co mają zrobić. Nadal liczy się zdanie obu stron! Lider musi dopilnować, aby stylizacje były na wysokim poziomie oraz wysłać je wszystkie do nas na e-mail podany poniżej (ten sam co w etapie I)! Nie śpieszcie się, czasu jest dosyć dużo - dwa tygodnie.

Jeśli lider nie wywiązuje się ze swojej 'pracy', nie pomaga oraz narzuca co robić - skontaktujcie się ze mną (dominikadomcia) bądź Kingą (3siostry) na stardoll.

Jeśli uważacie, że czasu jest za mało, albo po prostu nie dacie rady wykonać wszystkich stylizacji - również skontaktujcie się z nami, a my ostatecznie wydłużmy termin oddawania prac.


Temat Etapu II

Zadaniem w Etapie II jest zrobienie stylizacji z użyciem wzoru w kwiaty, ale żeby nie było tak łatwo, grupa ma wyglądać jak jak jedna całość, więc stylizacje muszą być spójne, np. zawierać ten sam element garderoby - spodnie, albo koszulę. Wszystko zależy od was i od lidera grupy!

27.07, 23:59
termin oddawania prac
modowirywale@onet.pl
e-mail na który wysyłamy stylizacje

25 komentarzy:

  1. Drużyna Gladiatorów chyba najbardziej podobne wyniki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oprócz Rocki, ta przebiła wszystkich haha :D

      Usuń
  2. Dziękuję za głosy, jednak mam wielką prośbę - czy mogę przekazać rolę lidera singlowi, który zajął 2 miejsce w ankiecie? Proszę, bo prawdopodobnie będę zajęty w tym miesiącu i będzie trudno skontaktować się ze mną na Stardollu.

    Gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli singiel się zgodzi to czemu nie. Dodałem go jako lidera na ten moment

      Usuń
  3. Czuje jakbym dostała druga szanse 😱 dzięki i gratuluje wszystkim wygranym oraz uczestnikom którzy tak jak ja mogą kontynuować zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim, którzy na mnie głosowali! Powodzenia wszystkim:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wszystkim! Uważam, że osoba prosząca o głosy powinna odpaść, było napisane jak krowie przy rowie, że nie można prosić o głosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem w tym, że nie miałem dowodów, a rzucanie nickiem z gry nie wystarczy aby kogoś usunąć z konkursu, dlatego też tym razem proszę o zgłaszanie takich rzeczy do mnie

      Usuń
    2. Ja mam screeny osoby która prosiła o głosy moją koleżankę, z chęcią je przekażę :)

      Usuń
    3. Prosimy o przesyłanie screenów na adres modowirywale@onet.pl

      Usuń
  6. Wow, nie sądziłam, że będę mieć w swojej grupie drugie miejsce :D Już nie mogę się doczekać tego etapu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie zapomniałam o modowych i właśnie chciałam oddać głosy :') Dziękuję wszystkim, którzy na mnie zagłosowali! Bardzo fajny temat kolejnego etapu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wszystkim i życzę powodzenia w kolejnych etapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. W ogóle, to kto zajmie 1 miejsce? Osoba, która będzie miała najwięcej punktów od 1 etapu czy osoba, która będzie miała najwięcej głosów w finale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osoba z największą ilością głosów w finale wygrywa

      Usuń
    2. Czyli pkt finałowe się tylko liczą?

      Usuń
  11. O matko! Ja się nie spodziewałam, że dostanę aż tyle punktów ;O bardzo dziękuję za każdy głos i życzę wszystkim powodzenia + udanej zabawy :D

    // Zastanawiam się jak potoczą się dalsze etapy - czy będziemy teraz odpadać całymi grupami? Bo to logiczne, że grupy z mniejszą ilością uczestników będą miały mniej punktów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja i moja aspołeczność postaramy się być dobrym liderem xd

    Tutaj też pytanie do osób z mojej grupy. Macie może konto na GG, bo zrobilibyśmy sobie grupowy chat.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję bardzo za głosy i życzę wszystkim powodzenia! ♥
    Mam nadzieję, że nie zawiodę jako lider. O kontakt prosiłbym na sd lub też na GG. wszystko zależy od Was.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem, że jeszcze dużo czasu i nie ma pośpiechu ale czy wszyscy w grupie Power Rangers (łącznie z liderem) wiedzą, że zaczął się drugi etap??? :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiemy, wiemy ;) Jestem na urlopie i nie bardzo mi było po drodze do komputera, ale wszystko pod kontrolą. Wysłałam do Was wszystkich wiadomość na sd. Najwygodniej będzie gadać o wszystkim na GG, znajdźcie mnie mój nr: GG:4537584

    Coldi

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!