Regulamin
Redakcja
Elita QoF
Partnerzy
Cennik
FW Fall/Winter
FW Spring/Summer
FW Fall/Winter 2018
I Modowi Rywale
II Modowi Rywale
III Modowi Rywale
IV Modowi Rywale
aktualny przeglądaj

28 lipca 2018

LOUIS VUITTON - FIRST LOOK

Witajcie kochani w kolejnej odsłonie First Look!
Czekaliście? 
Kolejny nowy sklep, którego się nie spodziewaliśmy. Jesteście ciekawi co nam wyszło?

Na początku tego tygodnia admini po raz kolejny dodali nowy sklep, który również był wyczekiwany przez użytkowników. Jestem pewnen, że większość jest zadowolona z wykonania ubrań oraz ich doboru. Niezłym wyzwaniem było wybranie tylko 5 rzeczy, bo dobrych rzeczy jest bardzo dużo. Kolekcja jest warta uwagi!




1. LV Inspired Orange Graphic Top - pierwszym wyborem jest bluzka w bardzo ciekawym kroju i wzorze. Według mnie jej dodatkowym atutem jest też połączenie kolorystyczne. Ładnie leży na doll i na pewno będzie stanowić świetną bazę do stylizacji. 
2. LV Inspired Graphic Top - kolejna świetna bluzka! Jestem zakochana w jej princie i rękawach. Ostatnio stałam się fanką takiego rozwiązania (rękawy) dlatego trafiła ona od razu do mojej szafy. 
3. LV Inspired Structured Top - jeszcze jedna, tym razem bardziej klasyczna bluzka. Tak jak w poprzedniej ta również ma wycięte rękawy. Jej zaletą jest również uniwersalny kolor. Na pewno przyda się w wielu stylizacjach. 
4. LV Inspired Petite Chapeau Bag - torebki z monogramem LV są już od dawana jednymi z najbardziej pożądanych. Teraz mamy możliwość zakupu takiego cuda dla naszych doll. Ten model ma fajny kształt, który urozmaici każdą stylizację.
5. LV Archlight Sneaker Woman - nasz ostatni wybór to hit w ostatnim czasie czyli adidasy o dosyć nietypowym fasonie. Powiem szczerze, że realnie okropnie mi się one nie podobają, jednak stardollowa wersja jest naprawdę fajna. Również na naszych doll wyglądają one spoko i na pewno będą stanowić niecodzienny dodatek w stylizacjach. 

FunOpler
1. Koszulka: Louis Vuitton | Golf: Original Future+Fallen Angel+Limited Re-Edition | Spodnie (Kombinezon): Young Hollywood | Paski: Fallen Angel+Rio | Torebka: Limited Re-Edition | Buty: Melbourne Minimalism
2. Koszulka: Velvet Orchid | Paski: Fendi+Evil Panda+Jean Paul Gaultier | Nerka: Original Future | Spodnie: Givenchy | Buty: Louis Vuitton

Aguuniek
1. okulary - Antidote, kolczyki - RIO, body - Callie's Picks, bluzka - Louis Vuitton Tribute, pasek - Off White Tribute, spodnie - Royalty, torba - Balenciaga Tribute, kabaretki - Vinyl, buty - Louis Vuitton Tribute
2. okulary - Callie's Picks, kolczyk - Fallen Angel, kurtka - Louis Vuitton, naszyjnik - Vinyl, gilf - Museum Mile, pasek - Alexander Wang Tribute, nerka - 9to5, spodnie - Saint Laurent Tribute, buty - Subcouture

Maniakpupili

1.  Kolczyki Royalty | Okulary yulissahermosa | Płaszcz Mr. | Golf WoTW | Pasek Riviera, Voile | Spodnie, buty, torebka Louis Vuitton Tribute
2.  Okulary ccaauu1414 | Kurtka Balenciaga | T-shirt Vinyl | Top Couture Tribute | Nerka Off White | Pasek Mr. | Spodnie Louis Vuitton Tribute | Buty Balenciaga

9 komentarzy:

  1. Chciałem wybrać moje ulubione, ale w sumie wszystkie mi się bardzo podobają :v Na serio!
    Co do dostawy to jestem trochę zawiedziony, że nie dostaliśmy więcej torebek z tym wzorkiem LV, ale nie można mieć wszystkiego c'nie :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wyborów mam sweterek w kratę, torebkę i bluzę białą. Buty pewnie też zakupię niebawem:p Nie mogę się nastawić, co do tej bluzy, szkoda że nie zrobiliście z nią stylizacji:)
    Ze stylizacji podobają mi się obie FunOplera, druga Aguuniek i obie ManiakPupili.

    OdpowiedzUsuń
  3. hm.. byłam nawet zadowolona z moich stylizacji dopóki nie zobaczyłam Waszych :/ cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie looki FunOplera i ManiakPupii są przepiękne! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają, zwłaszcza pierwsza od FunOplera C: Co do wybranych z kolekcji ubrań - gdy tylko zobaczyłam tą pierwszą bluzkę w kratę od razu się w niej zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Waszych wyborów na pewno kupię torebkę oraz białą bluzkę, co do reszty to jeszcze nie wiem.
    FunOpler - nr 2, Aguuniek i ManiakPupili nr 1 najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacje są świetne! Ale ta Aguuniek czarna.. oja *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja Bartka i looki od Maniakpupili są przecudowne. Nie mogę się napatrzeć! :D

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!