Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jak ten sklep meblowy... #5
Witajcie Kochani! To znowu ja... Tym razem odważnie, ale bez przesady. Dzisiaj przeżyłem pierwszy raz, oczywiście mam na myśli ubraniowy pierwszy raz. Nigdy wcześniej nie użyłem tej torebki, szelek, butów, ani bluzki(tutaj nie jestem pewien). Zacząłem od wspaniałego stanika, który chciałem wyeksponować, dlatego ta bluzka. Później przyszła spódnica, kocham ją bardzo bardzo bardzo! Dobierając dodatki długo się męczyłem, bo nie chciałem, żeby wyszła mi lafirynda. Szkoda, że się nie udało:( Moje wnętrze mocno chce pokazać się światu. Dla odrobiny spokoju ubrałem te białe klapeczki, teraz już mi się nie podobają... 
A w tytule chodzi o Black Red White
Pioseneczka przy, której wychodzi moja wewnętrzna lafirynda i przy, której mam ochotę wskoczyć na rurę: Shakira-She Wolf
Napiszcie co sądzicie!
| Kolczyki-Royalty | Top-Off-White | Stanik-Bonjour Bizou | Szelki-Bonjour Bizou | Pasek-Pretty n' Love | Spódnica-Baleciaga | Torebka-Gucci | Buty-Evil Panda |

7 komentarzy:

  1. podoba mi się pomysł, nawet bardzo. całościowo jest to dobra stylizacja, ale denerwuje mnie ten stanik. jego kolor jest znacznie żywszy, przez co skupiam uwagę tylko na nim. nie wiem czy, np. biały lub czarny lepiej by tu wyglądał, ale ten mi kompletnie nie gra. lubię w nim jedynie to, że jest w kropki i wprowadza taki zabawowy charakter

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię wyeksponowanych staników na stardollu.. Ta propozycja także do mnie nie trafia. Góra stylizacji jest paskudna, ale za to dół jest bardzo fajny. Ten pasek świetnie współgra z torebką;) I może zmieniłabym buty, bo te najzwyczajniej w świecie mi się nie podobają..

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznę od tego, że ta spódnica jest świetna. Stylizacja podoba mi się od pasa w dół, ten stanik za nic mi tu nie pasuje. Myślę, że może gdyby był jednolicie czarny lub ciemnoczerwony to nawet by się bronił. Jak patrzę to góra i dół wydają się być dla mnie częściami dwóch, różnych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, a mi sie podoba i uwazam, ze dol i gora sie ze soba zgrywa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też się podoba :) Co prawda przez swój kolor stanik zwraca uwagę, jednak mimo to jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba, żadna tam lafirynda ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Góra wygląda bardzo ciekawie, ale dół kompletnie ją zabija. Zmieniłabym tę spódnice na jakieś zwiewne, białe spodnie i byłoby przyjemniej. :P

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!