Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
BALENCIAGA - FIRST LOOK

Witajcie kochani w kolejnym wydaniu First Look!
Jak wrażenia?
My nową dostawą jesteśmy zachwyceni i zapraszamy do zobaczenia naszych wyborów! 
W końcu Adminom udało się zaskoczyć nas pozytywnie, cały sezon "Tribute" jest naprawdę udany. Dostaliśmy naprawdę bardzo dobrze wykonane i fajne rzeczy.W Inspired by Balenciaga Tribute trudno było wybrać nam kilka najciekawszych artykułów, ponieważ praktycznie cała kolekcja jest świetna. Myślę, że większość z Was zwróciła uwagę na fenomenalne kurtki i spodnio/buty.


1. Balenciaga Inspired Large Earrings - pierwszym wyborem są długie kolczyki. Bardzo mi się podoba ich geometryczny kształt i czerwony kolor. Dodatkowym plusem jest to, że trafiają do apartamentu. Wydaje mi się, że warto je zakupić ponieważ nadadzą każdej stylizacji ciekawego charakteru.
2. Vintage Biker Jacket - według mnie największy "must have" tej kolekcji. Niesamowita, skórzana kurtka która jest bardzo uniwersalna. Na pewno sprawdzi się w wielu stylizacjach i może stać się dosyć cenna w przyszłości. 
3. Balenciaga Inspired Green Skirt - czyli spódnica na którą na początku nie zwróciłam uwagi, jednak po zobaczeniu stylizacji Bartka trafiła do mojej szafy. Ma ona ciekawy krój i cudny kolor butelkowej zieleni (w sumie nie jestem pewna czy to butelkowa zieleń ale i tak mi się podoba)
4. Balenciaga Inspired Denim Jacket - kolejna genialna kurtka, tym razem jeansowa i również powinna trafić do Waszych szaf. Ponownie świetne wykonanie - cieniowanie i te detale. Mega! 
5. Balenciaga Inspired Pantashoes Biege -  ostatnio dosyć popularne spodnio/buty które możemy zakupić w dwóch kolorach. Ja niestety nie potrafię wykorzystać takich rzeczy (swoją drogą, ja w ogóle nie potrafię ubrać moje doll...), ale myślę że wy jesteście w stanie zrobić z nimi niesamowite stylki. 

1. Kurtka: Fallen Angel | Golf: Stardoll Feat. +Limited Re-Edition | Spódnica: Balenciaga | Torebka: It Girls+Limited Edition+Mr. | Buty: Subcouture
2. Koszula: Off-White+It Girls | Kurtka: Balenciaga | Nerka: Alexander Wang | Spodnie: It Girls | Pasek: Fallen Angel+Fudge | Buty: Tingeling


Jak Wam się podobają dzisiejsze wybory i stylizacje? 
Udało się Wam już zakupić ulubione rzeczy? 
Jak zawsze czekamy na Wasze opinie!

Kinga&Bartek


11 komentarzy:

  1. W spódnicy się zakochałam, myślę jeszcze nad kolczykami

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wszystkie rzeczy z Waszych wyborów:-)
    Obie stylki fajne, ale druga to miłość totalna:p

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne stylizacje :) ja to kupiłam kurtki i tą spódnicę,dla mnie te spodnio-buty to jakaś tragedia,jedyne jakie mi się podobają to te czerwone z LE o których mogę tylko pomarzyć :c

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Waszych wyborów chyba tylko kolczyków nie kupię. Stylki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wyborów mam kurtkę. Na pewno nie kupię spodniobutów bo moja dollka nie chodzi na ryby. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szpilkach na ryby? :p

      Usuń
    2. zajmująca się wędkarstwem fashionistka może :)

      Usuń
    3. Wątpię, żeby jakaś fashionistka odważyłaby pobrudzić sobie swoje "maleństwa" błotem xD Poza tym byłoby to bardzo niepraktyczne :D

      Usuń
  6. Kto by się spodziewał Balenciagi?
    Stylki znowu bardzo udane, szczególnie druga skradła moje serce :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!