Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
ANNA SUI - FIRST LOOK
Kochani! 
Ponownie przychodzimy do Was z First Look! 
Kto się cieszy? 
Jak zawsze jesteśmy ciekawi Waszych opinii! 
Ana Sui Tribute wzbudziła mieszane uczucia. Jedni z Was byli zachwyceni, inni już mniej. Cała kolekcja jest dosyć ciekawa i nietypowa dlatego myślę, że warto przyjrzeć się rzeczom bliżej. My z Bartkiem jak zawsze wybraliśmy dla Was kilka rzeczy, które wpadło nam "w oko" i przygotowaliśmy propozycję wykorzystania ich.




1Stripe Velvet Pants - pierwszym wyborem są spodnie w różowo brązowe pasy. To połączenie kolorystyczne bardzo mi się spodobało! Naprawdę fajnie się prezentuje, mimo, że sama nie pomyślała bym o takim doborze. Dodatkowym plusem jest góra spodni, która jest wykonana w dosyć nietypowy sposób - pas od którego odchodzą nogawki. 
2. Anna Sui Inspired Checked Dress - na tą sukienkę zwróciłam uwagę gdy tylko kolekcja weszła do Plazy. Przede wszytskim print w kratę przypadł mi do gustu, ale również niespotykany za często krój. Sukienka naprawdę fajnie prezentuje się na naszych doll. 
3. Stripe Velvet Jacket - kurtka będąca częścią kompletu ze spodniami. Jest naprawdę świetnie wykonana i ma ciekawy krój. Bardzo podoba mi się w niej, że ma pasek ponieważ nie często takie rzeczy pojawiają się na stardoll. Dodatkowym plusem tak jak przy spodniach jest fajne połączenie kolorystyczne.
4. Embroidered Metallic Mesh Skirt - czyli piękna, półprzezroczysta spódnica. Myślę, ze warto w nią zainwestować przez wzgląd na jej ciekawy wzór. Piękne metaliczne zdobienia, nadają jej delikatności, a dodatkowym atutem jest asymetryczny krój. W mojej szafie znajdzie się na pewno. 


1. Kapelusz: Limited Edition+Chanel | Koszula: Stardoll Academy |  Sukienka: Anna Sui | Torba: Royalty | Buty: Bonjour Bizou
2. Koszula: Subcouture+Off-white |  Kurtka: Anna Sui | Kozaki: Antidote

Bonus - stylizacje od Kamila 


Jak podobają się Wam nasze wybory i stylizacje? 
Jak zawsze czekamy na Wasze cenne uwagi. 
-Kinga&Bartek 

14 komentarzy:

  1. ja kupiłam tylko tą wiązaną bluzkę i białą bluzkę z krótkim rękawkiem,jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się druga Bartka oraz obie propozycje Kamila :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. W porównaniu do Bartka wyszło mi beznadziejnie :c Zawsze tak prosto i minimalistycznie u mnie, jednak spróbowałem stworzyć coś po kilku latach nie dodawania niczego na bloggerze, więc jestem trochę dumny! :D

    ps. dopiero teraz zauważyłem, że moja dollka ma coś nie tak z nogą w drugiej stylizacji :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Waszych wyborów mam tylko zestaw w brązowe różowe pasy. 2 stylizacja Kamila jest boska:) Pierwsza od niego też niczemu sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie kupiłem. Bardzo mi się podoba 2 stylizacja Kamila. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. mam calkiem inne wybory, dlatego bardziej przemawiaja do mnie stylowki kamila

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka rzeczy z tej kolekcji naprawdę mi się podoba, jednak akurat one nie znalazły się pośród waszych wyborów xD Stylizacje są fajne, zwłaszcza ta druga od Kamila przykuła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pióro od Chanel wygrywa wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju stylizacje Kamila są świetne ♥ Totalnie mój styl, przekonałam się co do tych bluzek

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona tą kolekcją, jednak z waszych wyborów posiadam tylko bluzkę z pierwszej stylizacji Kamila.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja średnio mi się podoba, po prostu do mnie nie trafia. Podoba mi się jedynie brązowy garnitur. Dzięki temu wpisowi wpadła mi w oko jeszcze sukienka w kratę.
    Stylizacje Bartka są świetne, a w szczególności pierwsza robi wrażenie. Kamil też całkiem przyjemnie wypada. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie mam podobne odczucia, to totalnie nie mój styl, ale znalazłam swoje perełki które kupiłam

      Usuń
  11. Stylizacje od Kamila cud miód <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie propozycje Kamila są super, chociaż w pierwszej wyjęłabym koszulę na wierzch :)
    A jeśli chodzi o Bartka to pierwsza mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!