Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca głów #12
Dziś zaprezentuję kolejną zdobycz łowcy głów.
Tym razem wybór padł na Boule.et.Beat (kliknij by przejść do apartamentu)



Boule.et.Beat jest użytkowniczką z Francji.
 Ma 19 lat, a na stardoll jest od 2012-10-14 i ma 76 poziom.
W wojej prezentacji ma zdjęcia swoich projektów cieni i ust.

Twarz doll jest bardzo dziewczęca, ciemna skóra jeszcze bardziej potęguje ten efekt.
Minimalistyczny makijaż z pięknymi ciemnymi ustami - bajka.
Cieniowanie twarzy też nie jest najgorsze.
ciekawym elementem są tutaj włosy. Świetnie pasują do twarzy.


A Wam jak się podoba Boule.et.Beat?
Znacie tę użytkowniczkę?

10 komentarzy:

  1. Twarz swietna, ale nie podobają mi się włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, ale włosy nie zbyt przypadły mi do gustu :)
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu napuszone włoski tak uroczo wyglądają na stardolu :c
    Twarz bardzo ładna, ale zmieniłabym brązowe pasma włosów na czarne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna lalka, nie widziałam jej nigdzie wcześniej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna, bardzo mi się podoba. Mi włosy pasują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się - ładna, nieprzesadzona twarz!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pysio :3

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej dziewczyny, ale doll ma śliczną :) Fryzurka bardzo dobrze tutaj pasuje. Bardzo mi się podoba, całość wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!