Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style

 

Witajcie! Myślałam już, że ten post nie pojawi się dziś. Ostatnio nie mam ochoty na szukanie stylizacji, a tym bardziej na robienie ich. Jednak przypadkiem wpadając tu i tam znalazłam dość fajne outfity. Jestem ciekawa czy też spodobają się Wam.


Zauroczyłam się stylizacją lilika56. Szmaragdowe welurowe spodnie pięknie współgrają z górą stylizacji. Wyobrażam sobie, że są tam maleńkie szmaragdy na całym body. Do tego złota torebka, kolczyki, ładna, prosta fryzura i czegóż chcieć więcej?


Pięknie zgrany błękit ze słonecznym kolorem w stylizacji  Aristurtles. również mnie urzekł. Podoba mi się takie delikatne zestawienie dwu przeciwstawnych kolorów.



Na 'deser' zostawiłam dość dawno zapisaną stylizację ChloeKordei. Versace, czerń, złoto i ta lekko widoczna marynarka w kratkę... Pokochaliście?



3 komentarze:

  1. 1. Świetna stylizacja, piękne spodnie ♥
    2. Piękna kolorystyka outfitu, troche te okulary mi przeszkadają
    3. Wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza stylizacja jest ładna,pozostałe mi się nie podobają,sukienka jest koszmarna,a co do trzeciej to na pewno nie połączyłabym rajstop z odkrytymi sandałami i jak dla mnie wszystko się ze sobą zlewa

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy look jest bardzo przemyślany i dopracowany. Trzeci spodobal mi się szczególnie!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!