Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: moschino zip sandals

Zacznijmy od tego, że nareszcie byłem w kinie i zobaczyłem Top Gun: Maverick... Nie widziałem oczywiście pierwszej części, ale nie przeszkodziło mi to w niczym, film był bardzo dobry, piękny wizualnie(i nie mówię tu tylko o aktorach, widoki i samoloty też były spektakularne), momentami zabawny, ale też wzruszający i trzymający w napięciu. Polecam!

Moją ulubioną marką od zawsze było LE (i sklepy Tribute), ale przeglądając swoje ostatnie stylizacje zdziwiłem się jak mało ubrań z tego sklepu używam, dlatego w dzisiejszym poście postanowiłem to trochę nadrobić. 
Zapraszam do rozwinięcia!

Duet: moschino zip sandals, skórzana kurtka na stopach w wersji dla zbuntowanej nastolatki z wielkim wycięciem na nogę i dla jej mamy w odważnych kolorach. Jestem z siebie dumny, bo nareszcie wystylizowałem najsłynniejszą kurtkę w grze, LE Varsity Jacket! Mamy też kurtkową torebkę Moschino i suwak na uchu.

.
.
.
Duet: pants and big bag, polubiłem się ostatnio ze spodniami i znowu się nimi bawiłem. Miu Miu promuje krótkie spódnice jako bluzki, a ja proponuję wielkie spodnie jako kombinezon, dokładam do tego 2 paski i sześciopak od Schiaparelli jako torebkę. W następnej stylizacji idę w bardziej "męską" stronę z moimi ulubionymi dodatkami od Margieli i Balenciagi, plus kurtka za starcoins.

.
.
.
Duet: jpg couture & epiphany, dalej mi nie przeszło i nadal myślę o kolekcji Glenna Martensa dla Jean Paul Gaultier, to było tak piękne! Najpierw kolorowy wyjściowy look z sercem i gorsetem. Później coś bardziej casualowego, czyli płaszcz z wielką torbą, którą ozdobiłem różami i rękawiczki.
Fun fact: admini chyba nie sprawdzili co dodają do gry, bo realna wersja naszyjnika z 1 stylizacji przedstawia figurki ludzi w wymyślnych seksualnych pozycjach... (ja wysłałem to jako inspirację, ale nie spodziewałem się, że kiedykolwiek pojawi się to w plazie)

1 komentarz:

  1. Z wszystkich duetów najbardziej spodobała mi się o dziwo trzecia stylizacja. Takie niby nic, a efekt spektakularny. Fajnie z tymi paskami. Ty najlepiej wiesz co z czym łączyć.
    Wracając do pierwszego duetu, tę kurtkę pamiętam, kurcze ile to lat już minęło... Nie kupiłam jej, ale wtedy każdy ją stylizował. Powiem Ci, że wolę tę zbuntowaną nastolatkę od jej 'kolorowej' mamy. Samo zestawienie ubrań podoba mi się, zmieniła bym jedynie torebkę i buty, choć Moschino takie jest, tylko ja gdzieś z tyłu...
    Bardzo dobre zestawienie ubrań w wersji stylizacji czarnej. Musze kupić chyba tę kurtkę, już raz się do niej przymierzałam.
    Nawet nie przyszło mi do głowy jeśli chodzi o naszyjnik. Zwykle nie szukam specjalnie realnych wersji, a ta jakoś nie rzuciła mi się w oczy. hmm...

    Dobrze wystylizowałeś ten płaszcz, choć ja myślę zawsze, że to sukienka :)) Dodatek róż jako kolczyki i ozdoba torby fajnie współgra z płaszczem.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!