Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: versace latex catsuit
Zapraszam do rozwinięcia! Dzisiaj post poświęcony kolekcji Young Hollywood inspirowanej Met Galą 2022 i jednym męskim lookiem z Billboard Music Awards 2022. Mi się podobała i kupiłem wszystko, teraz tylko muszę tego wszystkiego użyć ;) A jakie są Wasze opinie, zrobiliście zakupy? Zadowoleni/Rozczarowani? Dajcie znać w komentarzu!


Duet: versace latex catsuit, na dwa sposoby wykorzystałem ten piękny kombinezon, który na Met Gali nosiła Gigi Hadid. Bardzo chciałem, ale mimo stu prób nie udało mi się wystylizować kombinezonu w całości, więc postanowiłem w jednej stylizacji użyć dołu, a w drugiej góry. Powstały zupełnie odmienne sylwetki, coś modowo-codziennego i czerwony dywan, ale nie zapomnij wyrzucić śmieci przed wyjściem. 
.
.
.
Duet: jenner skirt, pierwszy raz w historii cała rodzina Kardashian-Jenner pojawiła się ma schodach Met Museum i ja jako fan czekałem na ten moment, ale jak już zobaczyłem ich wybory.... Zacznijmy od pozytywów: Kris- nigdy nie wyglądała tak dobrze, cudo!; Kim- zawsze podziwiałem jej poświęcenie i pasję, jak dla mnie prawdziwa Met królowa; Kendall- pięknie, mieści się w temacie i te blond brwi!. A teraz do mniej pozytywnych: Kourtney- mokra pielucha, totalna ignorancja, istny dramat; Kylie- panna młoda z piekła rodem w czapce.; Khloe- uroczo, ale nudno, aczkolwiek uważam, że zasługuje na kolejną szansę.
A teraz do duetu, wykorzystałem piękną spódnicę Prady, którą miała na sobie Kendall i zrobiłem spódnicę z paskudnej sukni Kylie. Obie stylizacje to tak właściwie ten sam schemat: rękawki, dekolt, ściśnięty gorset i wielka wielka spódnica.

1 komentarz:

  1. hej, ja jestem rozczarowana...ponieważ nie zdążyłam nic kupić. Najbardziej spodobał mi się kombinezon Gigi. Pierwszy duet wspaniały, kolory, forma, materiały.
    Co do kreacji z Met Gali podpisuję się pod Twoimi stwierdzeniami. Kim wyglądała świetnie, piękna suknia, bez udziwnień. Prosto, elegancko. Kendall pozamiatała suknią. Nie każde ujęcie dobrze obrazuje jak wspaniale układała się suknia Prady.
    https://footwearnews.com/wp-content/uploads/2022/05/kendall-jenner-met-gala-2022-red-carpet-.jpg
    Khloe- dobre Twoje stwierdzenie. A porównanie kreacji Kourtney do pieluchy...hi hi

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!