Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style

Witajcie! Ostatnio nie było ode mnie postu, ale już wracam na swoje tory. Mam nadzieję, że czekacie na dawkę inspiracji... A może ktoś z Was mnie zainspiruje?


W tym wydaniu ponownie aniretaKat. Jak już wiecie ta dziewczyna mnie zaskakuje. Tym razem postawiła na stylizację w odcieniu oranż. W tym sezonie pomarańczowy dress code obowiązuje od rana do wieczora. Tutaj bardzo szlachetne zestawienie z błękitnymi dodatkami. Ja to kupuję...



Dość zwykła stylizacja rastamankaaaa ujęła mnie swą prostotą. Beżowe spodnie pięknie ożywiają ten look.  Do tego świetnie dobrana fryzura oraz piękny kolor ust nadają charakter całej stylizacji.


Na koniec trochę delikatnej elegancji. Uspokajająca zieleń sukienki w stylizacji syndra_ została bardzo dobrze podkreślona białymi dodatkami w postaci biżuterii. Pięknie upięta fryzura dodaje jeszcze więcej dziewczęcej delikatności. 


3 komentarze:

  1. druga i trzecia stylizacja jest bardzo ładna :) pierwsza mi się nie podoba,nie mój styl,poza tym nie lubię gdy bluzka czy sukienka ma takie szerokie rękawy bo doll wygląda wtedy jak kwadrat

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. W pomarańczowej stylizacji podoba mi się wszystko tak do kolan, bo później wystaje jakaś niepotrzebna spódnica, ale ogólnie bardzo mi się podoba.
    Francuski szyk, świetne połączenie kolorów, tak "normalnie", tylko te paskudne buty.
    Piękne włosy i taka stylizacja zdjęta ze sklepowego manekina, uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje bardzo udane (zwłaszcza moja hehe :D)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!