Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: white on white

Wszystkie dzisiejsze stylizacje był w mniejszym lub większym stopniu inspirowane poprzednimi redaktorami, którzy prowadzili dział "Duet".
Zapraszam do rozwinięcia!

Duet: white on white, może nawet trochę ślubne couture. Pierwsza stylizacja to bogactwo tekstur i materiałów, też kształtów i dodatków, podczas gdy druga utrzymana jest bardzo minimalistycznym klimacie z kropką nad "i" w postaci dodatków Schiaparelli.
.
.
.
Duet: ridiculously oversized outerwear, go big or go home! Kurtki tak wielkie, że mogą służyć jako kołdry lub szalupy ratunkowe. Pierwsze jest rockowe szaleństwo z ultra krótką mini i nogami do nieba, druga propozycja to kolorowe szaleństwo pokazujące odrobinę więcej skóry i dodatki Balenciaga.
.
.
.
Duet: strange color combination, beże, brąz, złoto ze srebrem i jeszcze szarość. Całość utrzymana w naturalnych barwach, propozycja czerwono dywanowa z cekinowymi świecącymi spodniami oraz sportowy szyk na wysokich obcasach z zdekonstruowanym swetrem Y/Project.

2 komentarze:

  1. Dobrze, że mogę skomentować. Zakochałam się w białych stylizacjach! Miazga po prostu. Gdy po raz pierwszy je ujrzałam, wzdychałam z podziwu, że stworzyłeś tak wspaniałe look'i. Wszystko piękne, wzory, tekstury, wspaniale połączone. Nawet torebka-zamek mnie nie razi w drugiej stylizacji. Idealnie dobrałeś dodatki do tego outfitu. Jeszcze raz: Love it!
    Pomysł na duże kurtki też mi się podoba, szczególnie pierwsza stylizacja.
    W drugiej szaleństwo kolorów zwraca uwagę. Jedynie kurtka wydaje się mi zbyt duża(graficznie), taka trochę nadciągnięta, ale jest ok.
    Trzeci duet, wspaniała kolorystyka. Dobre dodatki. W drugiej niezbyt podoba mi się jedynie forma butów, kolorystyka jak najbardziej na plus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://queens-of-fashion.blogspot.com/2017/01/duet-oversized-puffy-jacket.html
      https://queens-of-fashion.blogspot.com/2017/08/duet-beret-oversized-outerwear.html
      https://queens-of-fashion.blogspot.com/2017/03/duet-off-shoulder-shirt.html
      Tylko szybko odpowiem w temacie za dużej kurtki w 2 duecie, tak właśnie miało być, przeciągnięte do granic możliwości iii wyżej dodaję linki do inspiracji :)

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!