Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: LE x3

Dzisiaj specjalny post poświęcony mojej ulubionej marce do której tydzień temu dodano aż 4 nowe piętra, Limited Edition. Starałem się wystylizować jak najwięcej artykułów i wypróbować czy była to udana kolekcja.
Oceniam ją na 7,5/10. Ciekawy mix stylów i projektantów, dużo "użytecznych" rzeczy, ale też kilka ciekawszych smaczków.
Zapraszam do rozwinięcia!
Duet: balmain chain from le.
Zacznijmy od wystylizowania elementów inspirowanych Balmain, których w kolekcji pojawiło się najwięcej. W pierwszym looku użyłem paska, który przerobiłem na top oraz pięknych platform inspirowanych Valentino Couture, prosiłem o nie od stycznia 2021! Nareszcie się udało i oczywiście jeszcze wiele razy je zobaczycie. Całość bardzo prosta i na czasie. Drugi look powstał w oparciu o kurtkę, którą dodatkowo powiększyłem, bo spodobały mi się takie wielkie okrycia ostatnio, do tego męskie szorty, złota biżuteria i brzydkie sandały, ale pasują do stylistyki Balmain.
.
.
.
Duet: limited net dress.
Część druga poświęcona będzie siateczkowym sukienkom, pojawiły się takie dwie i oczywiście musiałem je wykorzystać. Pierwszy jest przyjazny gwiazdom instagrama i blogerkom modowym warstwowy zielony total look. Sukienka marki Mikaela Mårtensson idealnie pasowała mi kolorem do zestawu z Nelly.com, później pojawił się pasujące buty i mini torebka. Ostatnim szlifem było sztuczne septum i kontrastujące kolczyki. Kolejna sukienka inspirowana jest dosyć starą już kolekcją, bo z 2014 roku, Christopher Kane. Była to pierwsza rzecz, która rzuciła mi się w oczy i musiałem ją mieć. Stylizując nie chciałem niczym tej sukienki zakryć albo zagłuszyć, więc dodałem buty i torebkę Schiaparelli i moje ulubione różane kolczyki.

.
.
.
Duet: tiffany hsu inspired.
To wszystko przez fryzurę, tak bardzo skojarzyła mi się z @handinfire, którą od nie wiem jak dawna obserwuję na instagramie i tak powstały te proste outfity. Pierwszy składa się dosłownie z 5 elementów, główną gwiazdą jest top francuskiej marki AfkiR, do niego minimalistyczne dodatki, buty torebka i największe szaleństwo w postaci jednego kolczyka. Drugi look sponsorowany przez Bottega Veneta i Daniela Lee. Futrzane jeansy i torebka w kształcie wielkiego cheetosa ze złotymi dodatkami, a jakby tekstur było mało to top jest z aksamitu.

1 komentarz:

  1. Wściekłam się w dniu gdy weszło to LE, zupełnie nie mogłam doładować konta. Strona mi się cały czas zawieszała. Nie pomagało nic, w końcu z bólem zrezygnowałam.
    Co do pierwszego duetu, to nie pomyślałabym aby z paska zrobić top, fantastycznie Ci to wyszło. Kolczyki, ta spódnica, buty- bardzo udana stylizacja.
    Gdy zobaczyłam tę kurtkę w plazie, od razu pomyślałam, że z pewnością dobrze ją wystylizujesz. Dla mnie jest zbyt 'trudnym przypadkiem'
    Kolejny duet bardzo intrygujące look'i. O ile pierwsze zestawienie ubrań zaakceptowałby każdy, tak drugi look tylko dla odważnych i oczywiście na specjalne okazje. Bardzo podoba mi się, że dodałeś do niej te piękne kolczyki.
    Trzeci duet wytworny, z klasą. To lubię :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!