Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wywiad z Beatką & Mayly1968
 Dzisiaj mam dla Was miłą niespodziankę. 
Nie wiem czy się domyślacie, ale nie może tu zabraknąć wywiadu 
z wczorajszą ( 2 czerwiec 2012)  zwyciężczynią NCG Polski, bardzo utalentowaną i miłą osobą. 


Pewnie tak jak ja jesteście zadowolone, że dostała taki tutuł, ponieważ jak najbardziej zasługuje na takie wyróżnienie. Jej doll wygląda niesamowicie pięknie i uroczo, a cały apartament jest niezwykły i  ja nie mogę oderwać oczu jak do niej zaglądam. Wszystko jest tak dokładnie przemyślane. Każdy kącik pokoi niezwykle dopracowany, i co by nie zmieniła zawsze zachwyca !
Przeczytajcie co nam powiedziała...

Ja:   Beatko zostałaś NCG - każdy kto otrzyma takie wyróżnienie pewnie skacze z radości. Jak to jest u Ciebie? Czy jest to dla Ciebie zaskoczeniem?

Beatka&Mayly:   Oczywiście! Gdy ujrzałam, że moja doll otrzymała tytuł  NCG, nie ukrywam bardzo się ucieszyłam. Skaczę z radości "w duszy" i bardzo doceniam wszystkie głosy i miłe wpisy. Jednak chcę podkreślić, że ten tytuł na pewno nie przewróci mi w głowie, nie jest to dla mnie najważniejsze. Najważniejsze są dla mnie tu zawiązane przyjaźnie, często kontynuowane poza środowiskiem Stardoll, oraz wspaniała zabawa z wyobraźnią...choć mam coraz mniej czasu na nią.

Ja:   Jeśli możesz powiedzieć w kilku słowach coś o sobie, to co chciałabyś powiedzieć naszym czytelniczkom?

Beatka&Mayly:  jestem osobą dojrzałą i wiele osób jest zdziwionych moją obecnością tutaj. Jak można przeczytać w mojej prezentacji z wykształcenia jestem plastykiem i kończyłam wydział malarstwa. Uwielbiam też projektować wnętrza, to moja pasja. I to właśnie możliwość tworzenia wnętrz przyciągnęła mnie" tu". Potem zaczęłam kreować moją lalkę, ...później poznawać ciekawych i "nieciekawych" ludzi. I tak jest do dzisiaj...
Polecam taką zabawę osobom, które lubią bawienie się stylem, maja talent do tworzenia cudnych rzeczy, nie tylko ubiorków, bo to daje upust ich wyobraźni, ich umiejętnościom, a i można poznać też realnych wartościowych ludzi ! Bądźcie dla siebie mili...

Ja:   Jak więc zaczęła się Twoja przygoda ze Stardoll? Co najbardziej Ci się spodobało, że kochasz tą stronę?

Beatka& Mayly:   To moja córka (tutaj mój wpis:Czekoladkax33) pokazała mi Stardoll i ona wcale nie dziwi mi się, że tu gram. Chcę podkreślić, że takich osób jak ja często starszych, mających dzieci lub nie jest tu mnóstwo...

Ja:    Jesteś bardzo miłą i kreatywną osobą. Masz niesamowicie oryginalnie piękną doll  i świetnie urządzony apartament. Skąd czerpiesz inspiracje?

Beatka&Mayly:   Dziękuję Iwonko, Ty też jesteś bardzo miłą i uprzejmą osobą. Wzajemnie!...Inspiracje czerpię z innej mojej pasji, jaką jest podróżowanie po świecie. Inspirują mnie miejsca, które widziałam lub które chcę zobaczyć. Stąd tematyka pokoi mojej doll, często wyobrażenie o nich...

Ja:   Czy masz jakieś plany na przyszłość tu na stardoll?

Beatka&Mayly:   Jeśli chodzi o plany na stardoll to nie mam żadnych, póki co wspaniale spędzam tu wieczory, gdy wszyscy w domu już śpią, czy wolne chwile w czasie weekendu. Także dzięki moim przyjaciołom stąd...

Ja:   W miarę upływu czasu dużo się tu zmieniło. Czy jest jeszcze coś co byś zmieniła na stardoll?

Beatka&Mayly:   Czy zmieniałabym coś na stardoll?...owszem. wiele m.in. by młodzież mogła grać za darmo...utopia, pomyśl...bo nie zmienimy tego. Świat dzisiejszy jest bardzo konsumpcyjny. Poza tym nie toleruję chamstwa i wulgarnego zachowania...a takie też tu sie widzi.

Ja:   Wiele osób z czasem nudzi ta gra. Jak jest w Twoim przypadku?

Beatka&Mayly:   Stardoll mnie nie nudzi, może dlatego, że nie nastawiam się tu na "karierę i sławę " tu, a jedynie na dobrą zabawę.
To prawda spotkałam się z tym, że wielu stardollowiczów nudzi w końcu ta gra, ale ja póki co, mam tutaj te wszystkie przyjazne dusze, nie zamierzam się stąd wynosić. Wiele z nich jest mi bardzo bliskich i uwielbiam kontakt z nimi...a jednej bratniej duszy już nigdy nie przywitam, nie porozmawiam z nią...

Ja:  Wiem Beatko... Beatko, poznałaś tutaj dużo ciekawych ludzi, z niektórymi chciałabyś się pewnie spotkać w realu" na kawie"?

Beatka&Mayly:   Cenię sobie te wszystkie przyjaźnie...i chciałabym się spotkac  z tymi ludźmi w realu...bardzo...to byłoby COŚ... LOL. Cóż Świat jest nieodgadniony, wszystko jest możliwe. Widujemy się na fejsie...

Ja:   Czy jest ktoś kogo tu podziwiasz?

Beatka& Mayly:  Iwonko podziwiam wiele talentów, nie chcę jednak wyliczać, by nikogo nie pominąć, bardzo ich cenię...wszystkich...można ich znaleźć na mojej liście THE BEST FRIENDS...

Ja:  Beatko bardzo Ci dziękuję za miłą rozmowę. Życzę samych sukcesów nie tylko tu, ale w życiu realnym.
 ( wymiana buziaczków) CMOK...
 Na koniec kilka fotek pokoi ...
( Penthause in Jordan, Amman )

 ( London, Chelsea )

( Beloved South Africa)


To są dzieła sztuki, nieprawdaż?

5 komentarzy:

  1. uwielbiam oglądać apartamenty Beatki :)świetny wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wywiad! ja również podobnie jak Kasia uwielbiam kreatywnośc Beaty i podziwianie jej wszystkich niezwykłych wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny ekstra wywiad z wyjątkową osobą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny genialny wywiad przeprowadzony z kolejną genialną osobą.Gratuluję Beatce i Tobie,bo bardzo się postarałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite pokoje ! Urządzone tak pięknie,ze zapiera dech w piersi...Świetny wywiad ! Bardzo ciekawe pytania :) I odpowiedzi.Od razu polubiłam Beatkę,jej odpowiedzi pokazują,że jest towarzyską,przyjazną osobą.Idę obejrzeć wszystkie jej pokoje ! :))

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!