Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wywiad z Kasią & WUDU98
Kochani...
Już długo się zbierałam, żeby opublikować kolejny wywiad 
z jakąś miłą i sympatyczna osobą, którą poznałam tutaj na stardoll .




Dziś będzie to Kasia & WUDU98 

 Ja:  Kasiu chcę spytać o taki mały drobiazg mianowicie jak to jest jak się zostaje NCG? Ty doczekałaś takiego wyróżnienia i to nie raz. Powiedz nam jak to było gdy zalogowałaś się na konto, patrzysz w księdze gości mnóstwo komentarzy z gratulacjami . Byłaś zdziwiona?

Kasia&WUDU98:  Byłam bardzo zdziwiona , za pierwszym razem dostałam gratulacje od dziewczyny i kompletnie nie miałam pojęcia o co jej chodziło, zrozumiałam dopiero jak poszłam do głównego apartamentu rozpakować zakupy:D
Do dziś jestem w szoku:) Nigdy nie robiłam nic w tym kierunku, żeby zostać NCG.

Ja:  Obok statuetek NCG można zauważyć, że zdobyłaś statuetki z gry. Pewnie niejedna dziewczyna o tym cicho marzy...Czy dla Ciebie było to trudne?

Kasia& WUDU98:  Hm...to teraz zdradzę sekrecik:) żeby było łatwiej je zdobyć , zmieniłam kraj, w Polsce pewnie ich bym nie zdobyła, nie jestem dobra w te "klocki" hehe :D

Ja:  Jeśli możesz powiedzieć nam coś o sobie, czym się interesujesz, jakie masz hobby?

Kasia&WUDU98: Zainteresowania mam banalne: książka (bardzo dużo czytam), film (uwielbiam horrory, komedie, romanse historyczne i czasami meksykańskie telenowele hi hi , zumba ( odkryłam ją niedawno i jestem zachwycona ponieważ uwielbiam tańczyć i dodatkowo można spalić na treningu masę kalorii, więc bezkarnie jem czekoladę, która też jest moim hobby)

Ja: Oprócz tych zainteresowań dotarłaś na stardoll, od kogo dowiedziałaś się o tej stronie ? I co Cie najbardziej zainteresowało, że zostałaś tu do dziś?

Kasia&WUDU98:  No tak, nie wymieniałam stardolla, a też mnie kręci:) Stronę pokazała mi córka. Na początku tylko jej pomagałam , teraz wpadłam po uszy, dzień bez stardolla-dzień stracony:D
Już dawno bym zrezygnowała, gdyby nie moi kochani znajomi, bez których byłabym strasznie samotna , zapraszam serdecznie na ich strony, ponieważ warto ich odwiedzić np.missmariksza, rewelacyjna babeczka, znasz ją? :)

Ja:  hi hi Kasieńko :DD No dobra Kasieńko powiedz, bo twoja doll jest niezwykle pięknie wykreowana. Często jej fryzury są Twojego projektu. Zawsze z pełnym szykiem, elegancka,czasem o luźnym stroju, jednak zawsze z dokładną starannością ma dobrany każdy element ubioru. Co najbardziej lubisz w niej kreować?

Kasia&WUDU98: Przebieranie dolki sprawia mi wielką frajdę, zazwyczaj przebiega to tak, że wybieram jedną część garderoby i dopasowuję do tego całą resztę, czasami mnie coś natchnie w telewizji lub gazecie i od razu szperam na bazarze.To jest jak najlepszy Second hand :D

Ja:  Czy masz ulubione marki ubrań? Czy raczej wybierasz to co wybrałabyś w realu?

Kasia&WUDU98: Nie mam ulubionej marki, jak coś wpadnie mi w oko to kupuję i kupuję i kupuję :D  Ja sama chodzę na co dzień w jeansach, a w pracy mundurek, czasami krawat, stąd też moje zamiłowanie do czarno-białych kreacji i męskich krawatów.

Ja:  Ach...zapomniałabym:D Kasiu czy wolisz ubierać doll czy aranżować wnętrza? Twój nazwałabym "kosmiczny pokój" robi niesamowite wrażenie. Co skłoniło Cię, że wpadłaś na taki niezwykły pomysł?

Kasia & WUDU98: Wolę ubierać doll, moje pokoje są raczej skromne i minimalistyczne. Sama nie wiem skąd pomysł na ten pokój, ustawiłam manekiny i dalej samo się potoczyło, ale czarny kolor musiał być :)

Ja: Podsumowując to czy coś chciałabyś tu zmienić?

Kasia& WUDU98:  Po pierwsze : cenę ss, po drugie : cenę ss, i po trzecie cenę ss :)

Ja: Kasiu czy stardoll wniósł coś niezwykłego w Twoje życie? Bo pewnie oprócz przyjaźni, które tu nawiązałaś coś jeszcze daje Ci satysfakcję?

Kasia& WUDU98: Lubię spędzać tu miłe chwile, mogę się wyłączyć i wyluzować, ale najważniejsze jest to, że mam tu Was . Buziaki...

Ja: Kasieńko dziękuję Ci za miła rozmowę. Życzę powodzenia w życie realnym , a tutaj na stardoll abyś jeszcze nie raz poczuła tą adrenalinę jak się dostaje statuetkę.





Czyż nie są wspaniałe?

5 komentarzy:

  1. jestem zachwycona bo Kasia jest wyjątkową osobą :) bardzo miło było mi przeczytać ten wywiad ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim marzeniem jest uściskać Was w realu :)marzenia są po to by się spełniały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wywiad, przeprowadzony bardzo profesjonalnie, widać nasze właścicielki bloga posiadają wiele talentów które wykorzystują z powodzeniem;)))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wywiad, czytałam go z wielkim zainteresowaniem:)) gratuluję:) pozdrawiam dziewczęta:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wywiad a Kasia to super osoba! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!