Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wywiad z Iwonką & bakusia3234
Dzisiaj  chciałabym Wam napisać o polskiej Top stylistce
mianowicie o wspaniałej dziewczynie




Iwonka & bakusia3234
Ja: Iwonko już od dłuższego czasu, a nawet dłużej jesteś na 6 miejscu na polskiej liście Top stylistów. to zapewne dla ciebie duże wyróżnienie. Czy trudno było dostac się na to miejsce? Jak zareagowałaś gdy zorientowałaś się,że jesteś tak wysoko?

Iwonka& bakusia3234:  tak to prawda...długi czas byłam na 6 miejscu
( aktualnie na 7 ) i jest to dla mnie ogromne osiągnięcie. Nie spodziewałam się, że moje studio stylistyczne będzie tak popularne. Na początku nie śledziłam statystyk, dlatego gdy zorientowałam się jak wysoko jestem w rankingu strasznie się ucieszyłam , a biorąc pod uwagę jak duża jest konkurencja...nie było łatwo.

Ja:   Czy czasem nie brakuje Ci czasu na Stardoll, bo przecież
do Twojego studia zgłasza się mnóstwo dziewczyn?

Iwonka & bakusia3234: Zdarzało się, że uporałam się z jedną kolejką 10-ciu osób, a już w mgnieniu oka była następna. Jednak nie byłam zła, wręcz przeciwnie:) Czułam satysfakcję gdy kolejny zadowolony klient kupił moją stylizację.

Ja:  Oprócz tego wspaniałego osiągnięcia otrzymałaś 5 statuetek NCG Polski. Czy było trudno? Niejedna dziewczyna skoczyła by pewnie do nieba:) A jak Ty zareagowałaś po otrzymaniu pierwszej statuetki?

Iwonka & bakusia 3234 :  Iwonko ja zareagowałam dokładnie tak 
samo, jak większość dziewczyn...skoczyłam do nieba ! Byłam ogromnie zdziwiona kolejnymi tytułami i nie mam zamiaru mówić, że to nie łechce :) Tytuł NCG przyznany przez innych użytkowników Stardoll daje niezłego kopa i motywację do dalszej aktywności.

Ja:  Jeśli miałabyś powiedzieć coś o sobie to co by to było?

Iwonka & bakusia3234 : Hmm...co by tu...Oo wiem ! Uwielbiam 
czytać książki, szczególnie pochłonęła mnie twórczość Dana Browna i Johna grisham. Nie lubię natomiast homarów ( sam ich widok mnie odstrasza), mam bzika na punkcie pielęgnacji dłoni, a krem do rąk mam chyba w każdej torebce. Nienawidzę wulgaryzmów, braku szacunku i plotkarstwa.
                                     
Ja:  Jak zaczęła się Twoja przygoda ze Stardoll? i co najbardziej tu 
lubisz?

Iwonka & bakusia3234 : Zaczęła się pewnie jak większości z nas...przez przypadek trafiłam tu i tak się zasiedziałam. Na początku trochę nieśmiało zaczęłam poznawać tą zabawkę, a potem... totalnie się wkręciłam. Poznałam wspaniałe osoby takie jak np.LadyLuizaaa...znamy się już prawie dwa lata:) matko jak to zleciało!...Z czasem znajomości przybywało, a mi coraz trudniej było stąd odejść.

Ja:  Jeśli mogłabyś coś tu zmienić to co by to było?

Iwonka & bakusia3234 : O ! To jest czas i miejsce na mój manifest!
Bardzo chciałabym, żeby członkostwo SS było tańsze, a możliwośc zdobywania sd większa hehe. Typowe życzenie każdego stardolowicza :)
                                                                                   
Ja:  Twoja doll jest pięknie wykreowana i zawsze dobierasz jej tak ubiór, że każda dziewczyna chce ubierać się właśnie u Ciebie.Jak Ty to robisz?

Iwonka & bakusia3234: Sama nie wiem...przy wyborze outfitu dla doll kiruję się intuicją i własnym gustem. Nieraz są to trafne wybory, a nieraz za nic nie moge uzyskać wyniku, który by mnie zadowolił...w efekcie czego...tak jak ostatnio...nie przebieram "Bakusi" kilka dni. Moje niezdecydowanie nieraz woła o pomstę do nieba !

Ja:  Iwonko czy masz ulubione marki ubrań ?

Iwonka & bakusia 3234:  Raczej nie ...zazwyczaj kupuję rzeczy, 
które mi się po prostu podobają, zarówno tu jak i w realu. Nie mam jazd na punkcie " metki", bo już raz sparzyłam się na tzw."markowych ciuchach"...jednak torebeczką od Prady albo meteorkami Guerlaina bym nie pogardziła...hihi

Ja:  Pokoje Twojej doll są również niezwykle zaprojektowane,         lubisz bardziej bawienie sie doll czy właśnie aranżacją wnętrz?

Iwonka & bakusia3234: No właśnie ostatnio zauważyłam u siebie 
dziwny trend...może jest on spowodowany doświadczeniami z rzeczywistości, ale straszną frajdę sprawia mi projektowanie wnętrz. Podglądając profile innych dollek, wiele się nauczyłam i próbuję trochę tych trików przenieść do swojego apartamentu. Mam nadzieję, że jakoś to wygląda i cieszę się, gdy słyszę słowa uznania:)

Ja:  Iwonko przez tyle czasu poznałaś tutaj pewnie wiele 
fantastycznych osób. Czy chciałabyś się z nimi spotkać w realu?
A może już byłyście razem na kawie?

Iwonka & bakusia3234:  Jak już wspominałam poznałam tu naprawdę fantastyczne osoby. Nie chcę wymieniać, aby nikogo nie pominąć. Zainteresowanych odsyłam do mojej listy "naj"...nie jest długa, ale treściwa i osoby które tam się znajdują są mi najbliższe.niestety należę do grona tych bardziej wiekowych użytkowników...większość niekiedy studiuje, pracuje albo jedno i drugie.Dlatego kontakt jest bardzo utrudniony. Dodatkowo dzielą nas niekiedy setki kilometrów:((( bardzo żałuję, ze nie miałam przyjemności poznać Was na żywo...ale nigdy nic nie wiadomo...może kiedyś.. :)  

Ja:  Iwonko bardzo dziękuję za miłą rozmowę. Myślę, że ta rozmowa z Tobą bardziej przybliżyła nam Twoją osobę. Bardzo Ci dziękuję i życzę wielu sukcesów w życiu realnym, a także tu na Stardoll oraz wspaniałych wakacji.




         Bardzo piękne wnętrza, 
więcej zobaczysz na profilu Iwonki
         czyli  bakusia3234. 

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam wywiady na tym blogu :) Dziewczyny, jak dowiaduję się o Was więcej, to czuję jak byśmy poplotkowały przy kawce albo przy piwku :) dla mnie bezcenne uczucie wiedzieć co czytacie, co lubicie jeść, jak się ubieracie :) jesteście wtedy daleko a zarazem tak blisko :**
    Iwonki, to super babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapomniałam dodać, że stylizacje Iwonki są świetne :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczynki! Róbcie więcej wywiadów i stylizacji na tym blogu! Są najlepsze ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! wywiad z Moją pierwszą naj na sd! Dzięki Iwonce tak długo tu się zasiedziałam:) wspaniała osoba:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Artykuł bardzo ciekawy. Piękne wnętrza
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!