Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekendowa loteria ( zakonczona)
 Nikt nie zgłosił się do poprzedniego konkursu więc dodałam weekendową loterię, w której wylosuję 5 osób, które dostaną po jednej z tych  rzeczy . 



Co należy zrobić aby mieć szansę na wygraną? 
- być obserwatorem bloga
-w komentarzu zgłosić się, podać nick ze stardoll i obserwatorów
- wpisać nr.nagrody, która was interesuje
- skomentować szczerze dowolny post

ZGŁOSZENIA do niedzieli 10 czerwca godz.24
W poniedziałek ogłoszę , która z osób otrzymała nagrody:D
Nagrody będą wysyłane jako prezent:P

2 komentarze:

  1. Świetne nagrody, szkoda że wiekszość mam, ale nie wiem czy dobrze zrozumiałam, trzeba podać obserwatorów bloga?.A jak mam już podać która rzecz mi się podoba, (tej akurat nie mam) jest to nr 11.Obserwatorem bloga jestem i skomentowałam wybrany post. Pozdrawiam:)))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna loteria ;)
    nie wiem czy mam prawo się zgłosić do niej.. być może nie jest to wskazane i nie musicie mnie dziewczyny losować, ale nie robiłam jeszcze zakupów w nowych sklepach z meblami dlatego bardzo ucieszę się np z numeru 9 :) zakochałam się w najnowszych postach dlatego na pewno będę tu częściej ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!