Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pomysł na Gazetkę ?
Postanowiłam raz w tygodniu dodawać gazetkę blogową ( o modzie i nie tylko). Zobaczymy jak to pójdzie, jeśli będzie mało Waszych prac gazetka będzie miesięcznikiem:D
Artykuły w niej będą Waszymi pomysłami( trzeba być obserwatorem bloga ! ), bądź też pracami.
Jeśli robisz piękną grafikę, malujesz, uwielbiasz fotografować, może piszesz wiersze do szuflady...znasz fajne dowcipy, lub swój wolny czas poświęcasz na inne hobby i chciałabyś/chciałbyś pokazać to innym zgłoś się do mnie. Jeśli znalazłaś/znalazłeś coś fajnego na stardoll, to też możesz to u nas opublikować.
Będę publikować Wasze (podpisane Waszym nickiem ze stardoll )prace właśnie tu za FREE .
Każda opublikowana praca zostanie nagrodzona.( jeśli będzie sporo zgłoszeń powiadomię o nagrodach)
Będzie obowiązywała kolejność zgłoszeń.
Mam nadzieję, że pierwsze wydanie ukaże się już w następnym tygodniu.
Jeśli chcesz by Twoje dzieło ujrzało światło dzienne nie zwlekaj, napisz mi wiadomość na stardoll,
wyślij wiadomość na blogowe GG bądź też zgłoś się w mojej księdze gości.
 podając link do Twojej twórczości.
 ( Prace nie mogą być wulgarne lub łamiące etykę drugiego człowieka a także kopiowane od innych ).
Zatem do dzieła :)



4 komentarze:

  1. Gazetka... Wasz blog jest taki super! Tyle macie fajnych pomysłów! Pomożecie mi tak urozmaicać blog ;)???

    OdpowiedzUsuń
  2. To świetny pomysł na pewno się zgłoszę.

    BLACKLadySilver

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow,ciekawy pomysł :) Bardzo fajnie,pewnie się zgłoszę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!