Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jak wykonać głębię + aranżacja wnętrza

Przepraszam, że dawno nie dawałam aranżacji wnętrz,

kolorów itp.,ale miałam dużo sprawdzianów.

Dziś postanowiłam zrobić pokój, a dokładniej 2 ( 3) w 1.
Na tym wnętrzu idealnie wychodzi głębia


Do urządzenia tego wnętrza dobrałam
pastelowe
i nie tylko kolory.
      



Takie jak niebieski, róż, beż, itp.

Na początku, żeby stworzyć głębię...w sumie nie potrzeba
wiele:) wystarczy tylko kolumna i jakieś tło ze stardesingu.
W tym wnętrzu wystarczy kolumna, bo podłoga zlewa sie ze ścianą.
Kolumna najlepiej z GLAMOUR po 50 sm albo lampa ze stardesing interior.
Mi osobiście bardziej pasuje ten pierwszy wariant: biała, zwykła, najzwyklejsza kolumna.
Kolumny ustawiamy w dowolny sposób np.




Wybrałam ten pierwszy sposób.

  • Gdy już ustawimy kolumny wybieramy podłogę lub nic nie dodajemy jak kto woli:)...


Jeśli dodajemy podłogę to najlepiej dajemy jednobarwne "tło", dywan ze stardesing'u lub jakieś "deski".

Oto przykład :


  • Gdy już ustawimy podłogę to zabieramy się za dekorowanie wnętrza :)

Zrobiłam kuchnię połączoną z salonem, ale to "fontanna" wyszła mi najlepiej.



9 komentarzy:

  1. Przepięknie, można się zainspirować pomysłem. Pozdrawiam właścicielki bloga bo jest fantastyczny, uwielbiam tu zaglądać;)))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt końcowy powalający!:) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny efekt ! jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :) Piękna fontanna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie,idealnie pokazuje głębie.Istotnie fontanna najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł. Napewno z niego kiedyś skorzystam.

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mi jednak bardziej podoba się drugi pomysł
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu super! Ja niestety mam problem z perspektywą :<
    spbianka

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!