Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

11 lipca 2016

Balmain

W starplazie pojawiła się nowa kolekcja Balmain Tribute. Dzisiejsza dostawa spodobała mi się, najbardziej zaś suknie i płaszcze. Nie wiem jednak czy coś kupię ponieważ ostatnio nie inwestuje w garderobę  mojej doll. A Wy kupiliście coś? 


14 komentarzy :

  1. Ja też ostatnio nie inwestuję w doll, tylko w meble. Po obejrzeniu tej kolekcji wybiorę się na spore zakupy. Wszelkiego rodzaju narzutki na pewno mi się przydadzą, bo mam ich za mało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio nie inwestuje w stardoll, nawet nie wchodzę tak często ;))
    Fajna kolekcja 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Serio? Ile jeszcze tych tributów będzie.. >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się szczególnie rzeczy z motywem falban. Ogólnie wszystko fajnie, ale to już 7 tribute!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubie tego okresu na stardoll, gdzie nagle w jednym miesiacu wychodzi killa tribute, nie lepiej rozlozyc to na cale wakacje? Skad brac kase na to?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam 2 rzeczy, kremowy top i buty, chociaż cała kolekcja jest okej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wierzę, moje jedyne, ukochane i ulubione Balmain!!! OMG widziałam tę kolekcję tyle razy i nawet nie pomyślałam, że wyląduje na Stardoll <333 Lecę sprzedać wszystko co mam na sd żeby mieć za co kupić :(((

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupiłam sporo rzeczy, bo kolekcja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja jest cudowna ale nie mam ani dostępu do laptopa ani sd :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo rzeczy mi się podoba. Świetna kolekcja. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kolekcja, już mam kilka rzeczy, zbieram sd na dokupienie kolejnych

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy