Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza filus4444

Przed: Świetna stylizacja. Elegancko, a prześwitujące spodnie i koszula dodają stylizacji charakteru. Wydaje mi się, że buty bez pasków były by lepsze, ale te również pasują. Brakuje mi jakiś dodatków. Jest trochę pusto, ale stylizacja udana.
Po: Nie miałam w ogóle pomysłu. Zrobiłam trochę stylizację inną niż wszystkie. Zwracam uwagę, że w twojej stylizacji jest pusto, a sama robię tylko z czterech elementów, jednak nie chciałam "przeciążyć" stylizacji, a torebki czy inny dodatek, po prostu dla mnie ją właśnie "przeciążał"
Przed. Świetne wykonanie smoky eyes. Fajnie, że policzki są podkreślone mocniejszym kolorem, brwi ładnie pomalowane, jednak ja preferuje inny sposób ich podkreślenia.
Po: Oczy pomalowałam beżowym, dwoma odcieniami niebieskiego, jasnym zielonym i żółtym. Najwięcej problemów miałam z pomalowaniem kreski, chciałam, aby miała ładny kształt i aby nie była za długa. Tak jak już pisałam preferuje inny sposób malowania, więc podkreśliłam je po swojemu. Lekko podkreśliłam policzki, a usta pomalowałam "deep pink lipstick".

17 komentarzy:

  1. Ooo :v W Stylizacji przed była jeszcze torebka, ale akurat miałem w apartamencie bałagan i przeniosłem doll chyba do pokoju bez torebki :)

    Stylizacja Po jest ciekawa, sam myślałem nad połączeniem tej peleryny i butów, ale chyba zrezygnowałbym z rajstop na jakieś spodnie, bo wygląda jak czarownica XDD
    Makijaż taki kolorowy bardzo mi się podoba ;)) Już odszedłem od zwyczaju robienia makijażu - tym bardziej kolorowego.
    Bardzo dziękuję za metamorfozę, jestem zadowolony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto chodziło by wyglądała jak czarownica XD (Obejrzałamwszystkieodcinkisalmenicdziwnego)

      Usuń
    2. Czemu masz imię, nazwisko i profilowe z fejsa omg

      Usuń
    3. Nie pytaj dlaczego tak miałam xD

      Usuń
  2. Jak dla mnie zarówno przed jak i potem jest super. Nie mogę się zdecydować który makijaż lepszy. Za to pierwsza stylizacja ...wow *.*

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje obie mi się całkiem podobają, jednak przed lepsza, makijaże tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie metamorfoza całkiem, całkiem. Obie stylizacje jak i makijaże są fajne, jednak lepiej jest przed ;)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja przed jak dla mnie jest bardzo ładna. Uwielbiam taką lekką kolorystykę. Muszę przyznać Ci rację co do butów oraz zrobić podszewkę. Wydaje mi się, że jest troszeczkę pustawo, przydałby się jakiś naszyjnik, albo kopertówka. Stylizacja po nie specjalnie mi się spodobała, jak dla mnie jest za bardzo ciemna - po prostu nie w moim stylu. Nie specjalnie mi się podobają również te rajstopy. Makijaż przed jest zwyczajny, ale bardzo ładny. Podoba mi się podkreślenie kości policzkowych oraz kolor ust. Ogółem bardzo mi się podoba doll, twarz jest świetna. Makijaż po również jest świetny, głównie przez kolorystykę, która jest re-we-la-cyj-na! Zakochałam się w tych oczach *.* Metamorfoza udana, podoba mi się.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed stylizacja jest śliczna, taka kobieca i delikatna, po bardziej mroczna i jak była mowa jak czarownica :) makijaże też oba mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed stylizacja mi się bardziej podoba.
    Makijaż lepszy po :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja przed bardzo fajna, ale co to za worek i ostry nosek butów w po? Weź, taka czarownica, a ty mi coś ostatnio o jakimś serialu mówiłaś. Widzę inspirację. Makijaże oba mi się podobają, ale ostatnio dużo takiego połączenia kolorystycznego. Nawet chyba Beatka coś podobnego zrobiła. Bardzo fajny kolor ust przed.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja przed jest prześwietna, zastosowania płaszcza same och i ach, do tego jeszcze makijaż się ładnie w to wszystko komponuje, cudo! Po nie podoba mi się za bardzo, gdybyś dała torebkę albo jakiś płaszcz do urozmaicenia to by się nic nie stało i stylka nie byłaby "przeciążona". Oczy filusia są naprawdę dobrze pomalowane, nie mam też zastrzeżeń co do brwi, nie podzielam zachwytu nad policzkami, bo z bliska wyglądają tak, jakby były bez ładu pomaziane ;-; co do po, sam makijaż jest super, oczy takie że wow, fryzurka jest tylko trochę za ciężka moim zdaniem i jej kolor jeszcze ją tak "dociąża", używając twojego słownictwa xd postawiłabym na krótszą fryzurkę i jaśniejszy kolor włosów, tyle!

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja 'po' jak dla mnie za ciemna, bardziej podoba mi się 'przed'. Makijaż też wolę 'przed'.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardziej podoba mi się "przed", chociaż wcale "po" nie wygląda źle :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje obie ładne, ale bardziej podoba mi się ta przed ;)
    Makijaże podobnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie stylizacje mi się podobają, ale makijaż wolę 'przed', ten drugi według mnie trochę za jasny.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!