Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza- ChicZuzka







Wykonałam 1 metamorfozę na tym blogu.
Jest do metamorfoza ubraniowo-makijażowa.
Na początek makijaż:

















<-Przed  Po->

Przed:
Nie jest źle. Tylko makijaż jest trochę za bardzo świecący.
Po:
Zrobiłam cię trochę delikatniej. W tym sezonie modne są kolczyki- piórka.


A teraz ubranie:

 <-Przed    Po->                 

Przed:
Wiem, że ćwieki są teraz modne, ale chyba trochę przesadziłaś.
Po:
Letnia, delikatna stylizacja.


To jest moja 1 stylizacja więc proszę o wyrozumiałość.

5 komentarzy:

  1. Fajna, mnie się podoba, a co do tych ćwieków wiem przesadziłam, mam zamiar dokupić kilka rzeczy z nowego tribute i stworzyć inną stylizację, mimo wszystko dziękuję za podpowiedzi, pozdrawiam i przesyłam całuski;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o makijaż to podoba mi się i przed i po, oba są bardzo dobre.
    Stylizacje Oli są perfekcyjne, nawet przy tej ilości ćwieków ;) Przemiana to zupełnie inny styl - również bardzo pięknie, zwłaszacza, że użyłaś tego super sweterka. Wyszło bardzo elegancko. Osobiście dałabym tylko inne butki, czarne albo białe.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo Ola! jej Dolci we wszystkim pięknie:) makijaż super przed(lubię ten błysk oka chicZuzki:))i po fajne letnie kolorki, kolczyki ekstra! Jeżeli chodzi o ciuszki i pierwsza wersja zadziorna i druga delikatna bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż ładny przed i po.Stylizacja przed ładna,choć nieco za dużo ćwieków.Po-pięknie :) Zgadzam się jednak z jarix7 co do koloru butów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie!Doll przed taka zla nie była,ale po jest ładniejsza.Ślicznie wykonałaś stylizację,piękna spódniczka.
    Makijaż również nie byle jaki,idealnie pasuje do kolczyków.
    Bardzo fajna metamorfoza :))

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!