Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
czekoladowe kreacje
Aby pobudzić Wasze zmysły na początek tygodnia postanowiłam pokazać
 kreacje wykonane z czekolady.
Zajmując się tym postem mam ogromną ochotę zakosztować aksamitnego smaku czekolady:DD

Słynne targi czekolady SALON DU CHOCOLAT
wywodzą się z Paryża, gdzie organizowane są od 1994 roku. 
Impreza pojawia się corocznie, również w innych miastach świata np.
Moskwa, Nowy Jork,Tokio,Pekin, Szanghaj.
Jest ona dedykowana miłośnikom czekolady. W czasie jej trwania cukiernicy udawadniają, 
że potrafią uformować z niej niemal wszystko.
Największe zainteresowanie wzbudza pokaz mody. 
Panie noszą gorsety, suknie oraz dodatki o smaku czekolady:) 
Czy ubrania nadawały się później do zjedzenia? Obejrzyjmy...


 








Atmosfera na pokazie była tak gorąca, że jedna z sukienek po prostu nie wytrzymała !
Ciekawe kto posprzątał ? :)

Poniżej suknia wykonana przez mistrzów cukiernictwa hotelu Haston City, 
została ona zlicytowana  na sumę 25 tys PLN
przez jednego z uczestników balu charytatywnego
oraz przekazana ku uciesze małych pacjentów Kliniki AM we Wrocławiu.

Na tym zakończę ten czekoladowy pokaz :)
Życzę wszystkim udanego dnia.
( lecę po czekoladę :DDD)

6 komentarzy:

  1. jaki czad! niesamowite:)))jeszcze czegoś takiego nie widziałam dzięki Iwonko:) ciekawe czy te modelki kosztowały później swoje kreacje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czego to ludzie nie wymyślą... A ja oczywiście też dziś (no, jak prawie co dzień) czekolady skosztowałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) Też nigdy wcześniej nic takiego nie widziałam...Ciekawe,jak to jest być ubraną w taka suknię ?...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo! Ja chcę to zjeść ! :P
    spbianka

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!