25 kwietnia 2016

Dostawa do 9 to 5

Przed chwilą dotarły do Starplazy 2 nowe piętra sklepu
9 to 5.

Prezentują się tak: 




Co sądzicie? Moim zdaniem, na pierwszy rzut oka 
wygląda całkiem spoko. Idę się rozejrzeć, pewnie zainwestuję
w drugie wnętrze ;)

18 komentarzy:

  1. Ciekawa dostawa ,2 wnętrze jest piękne :D Na pewno coś zakupię !-lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajna dostawa, podoba mi się szary sweterek i biała koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stoły i roślinki są całkiem fajne. Zastanowię się nad ich kupnem. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet okej, podoba mi się szary sweter. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłabym coś, gdybym miała sd. Fajna dostawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre rzeczy nawet są całkiem ładne. Niestety i tak nie przyda mi się nic z tej dostawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się sweterek oraz kilka dekoracji. Wnętrze też jest spoko ^^


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  8. W ogóle to fajną dupcie ma ta reporterka xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pierwszy rzut oka podoba mi się, ale czy coś kupię to nwm.
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 piętro prezentuję się ciekawiej, może coś kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Może kupie tło z 2 piętra

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  12. wątpię, żebym coś kupiła - ubrania, na które mogłabym zwrócić uwagę, dziwnie wyglądają na doll..

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy