Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Makijaż - cloud
Dzisiaj make-up w zimnych kolorach, w bardzo ciemnym wydaniu.
Moja lalka trochę przypomina mi w takim makijażu Urszulę z Małej Syrenki. :D

Inspiracją był cudowny szal w takich barwach.
Miał bardzo ciekawy wzór, szkoda, że nie mogłam go tutaj umieścić.




Makijaż wykonałam w ten sposób:
  1. Policzki pomalowałam wpierw wpadającym w róż pudrem, następnie użyłam białego, którym rozświetliłam same kości policzkowe.
  2. Usta pomalowałam dwoma warstwami czarnej szminki.
  3. Całe oko pomalowałam jasnoniebieskim cieniem.
  4. Na powiece widnieją cztery cienie - turkusowy, w zewnętrznym kąciku oka, którym dojechałam do środka powieki. Następnie ciemny, granatowy kolor na samym środku i fiolet, który rozjaśniłam w wewnętrznym kąciku oka pastelowym, fioletowo-różowym cieniem.
  5. Dolną powiekę pokryłam kredką w jasnym odcieniu fioletu.

Kosmetyki, których użyłam do wykonania makijażu:

Co myślicie o makijażu? 
Zapraszam do oceniania i komentowania. :)


22 komentarze:

  1. Cudny makijaż oka. Bardzo ładna kolorystyka. Podoba mi się ;3 ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny makijaz jednak dalabym ciemne wlosy bo wszystko w ciemnych barwach to zeby i wlosy pasowaly ;)

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie chciałam zrobić jakąś odskocznię od tych ciemnych barw :D Dziękuję :)

      Usuń
  3. Urszula <3 haha faktycznie podobna, a makijaż bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż oka jest całkiem OK, natomiast nie jestem przekonany do ust :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jak ślicznie <3 😍 😍
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż oka wyborny, ale chyba dałabym usta w jednym z kolorów cieni. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nad tym myślałam, ale nie za bardzo lubię szminki w takich "dziwnych" kolorach. Na innych wyglądają jeszcze fajnie, ale na mojej lalce nigdy :x

      Usuń
  7. Nie jestem przekonana co do ust, ale prezentuje się wybornie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny !!-Lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń
  9. E tam narzekacie na usta, przecież jest wybornie! A makijaż oka piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż! Usta idealnie pasują, ciemne włosy też by pasowały :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!