Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nelly- lookbook (part1)

ubrania, których użyłam w stylizacjach
Z racji, że najnowsza dostawa nelly należy raczej do obszernej w artykuły, postanowiłam sobie podzielić post na dwie części- na pierwszy ogień idzie piętro dodane wcześniej. Dużo na prawdę ładnych ciuszków, większość utrzymana w łagodnym, dziewczęcym stylu. Rzeczy które mi wpadły w oko to: różowy cardigan, czapka beanie, czarna torebka, chyba wszystkie pary butów i krótki top, zdecydowanie polecam. Moje propozycje zestawów całkiem skrajnie od siebie różne, myślę zatem, że każdy powinien się w którejś z nich odnaleźć.
Jak wam się podoba?



18 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja, nawet z tymi butami, które według mnie są brzydkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza to pastelowy worek na ziemniaki z narzutką z siatki z supermarketów. Nie rozumiem tego połączenia. Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja, ale wszystkie są jakieś dziwne. Nie zauwazylam tej torebki, musze ją mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy przypadkiem trochę nie przesadziłaś? hahah xd

      Usuń
  3. Pierwsza wygląda trochę tak, jakby na koszulę nocna założyć szlafrok, a do tego szpilki i torebkę - jakieś mam takie skojarzenia :D Druga typowo swag i yolo ale wporzo :D A najbardziej podoba mi się ostatnia. Świetny sweterek w trzeciej stylizacji! Skąd on?? Chce go :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. inspirowany chanel, cudny jest, pochodzi z archive :)

      Usuń
  4. Rzeczy do przyjęcia, wszystkie mi się podobają, ale w pierwszej kolekcji znalazło się też pare innych wartych uwagi ciuszków. Pierwsza stylizacja mi się nie podoba - muszę się zgodzić z Coldi, również przypomina mi to koszulę nocną i szlafrok. Druga jest fajna, bardzo fajna, ale znowu ta czapka tutaj mi nie pasuje. Trzecia natomiast jest genialna, wszystko fajnie dobrane, bardzo w moim stylu.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja, jak dla mnie jest okropna. Fason sukienki w ogóle nie pasuje do tego sweterka. I jeszcze ten naszyjnik... Za to 2 jest świetna :D A trzecia - rewelacyjna :)

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko kochana bardzo przepraszam, z drugą nelly już robię :)
    Oraz 3 stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek jest dla mnie najlepszy ;) nie wiem czemu, ale nie widziałam tej czapi, a przecież ma taki kolor...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja całkiem fajna, ale na razie nic nie kupiłam. Najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 i 3 stylizacje są super ;)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  10. numer 3 <3
    jedynka tez ok,ale bez tych pomaranczowych elementów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się, jedynie w drugiej zmieniłabym czapkę. Najlepsza trzecia, ale szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciuchy z nelly są coraz lepsze :)! Stylizacje bardzo fajne, fajnie że są tak różnorodne ;)!
    Ann1334

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się wszystkie stylizacje podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie również trójeczka podoba się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwójka i trójka są świetne.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!