Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Sezon Tribute Lato 2022 mini recenzje, oceny + ulubione artykuły.

Skończył się właśnie ulubiony sezon większości graczy, czyli sezon "hołdów" dla projektantów, wyższych cen i wyczekiwania co pojawi się w następny poniedziałek, tym razem wyczekiwanie zakończyło się kolekcją Trails, więc chyba mogę opublikować post, który powstawał przez ostatnie 5 tygodni.
Zapraszam do rozwinięcia ;)

Knee Boots, Red Gown, Leather Ornamental Jacket
Początek tego sezonu był dla mnie zaskoczeniem, przez ostatnie kilka lat zaczynaliśmy Museum Mile, a tym razem zaczęliśmy w poniedziałek regularnym Tribute, powrotem do przeszłości i obfitą kolekcją Zuhair Murad. Sukienki! One okazały się tematem przewodnim większości sklepów. Ja zawsze lubiłem sukienki, ale litości, bez przesady!
Przechodząc już do tej kolekcji, była ona duża, chaotyczna, bo obejmuje kolekcje z ostatnich 5 lat, dobrze wykonana i myślę, że każdy coś dla siebie znajdzie. Osobiście kilka manekinów uważam za zbędne, bo prezentują nam przestarzałe sukienki w stylu cioci na polskim weselu, może w innym sklepie byłyby do zniesienia, ale jak na Tribute to strata miejsca. Jak zawsze brak akcesoriów i te przekolorowane torebki, na plus zdecydowanie duży wybór butów. Całościowo nie jest źle, kilka pięknych perełek i rzeczy, które warto kupić na apartamentową wystawę. Oceniłbym 6,5/10.
Moje top 3 to bardzo ładnie zdobione kozaki, spektakularna suknia, której wykonanie mnie zachwyca i najpraktyczniejszy element z całej kolekcji w postaci zdobionej skórzanej kurtki.


Black and Gold Earrings, Mustard Dress, Printed Top
Zaskoczeń ciąg dalszy, coś nowego, ale nie wiem czy niezbędnie nam potrzebnego. Kolejna kolekcja sukni, tym razem od Elie Saab, zawsze cieszę się na nowe metki w Plazie, ale uważam, że czas i dobór nie był tym razem najlepszy. Ostatnia dostawa była duża, ta była olbrzymia! Wielka! Za duża i za wielka, było w niej wszystko, nawet manekin Balmain, Saint Laurent i Christopher Kane... Takie błędy się już kiedyś zdarzały, ale z 1 artykułem, a nie z 6, dziwna sytuacja. Kolejny raz mix kolekcji z ostatnich 10 lat, mix stylów, ale z pozytywów, dużo więcej biżuterii i pasków. Jak dla mnie za dużo odpustowych sukienek, może kilka lat temu byłyby hitem, ale teraz powiało kiczem, nie wiem co mam myśleć, nie wiem gdzie mam patrzeć i nie mam pojęcia co bym kupił, gdybym musiał wybierać. Zawsze da się znaleźć jakieś perełki, ale wolałbym całą perłową kolekcję. Oceniłbym ten jarmark na 5/10.
Moje top 3 to pokaźne i wyraźne kolczyki, suknia w fantastycznym kolorze i szalona szeroka bluzka futbolisty. 


Blue Ombre Dress, Ombre Layered Dress, Draped Dress
W temacie perłowych kolekcji! Ja wiem, że pojawiło się tu dużo hejtu, bo trzeci tydzień z rzędu mamy sukienki, ale Iris Van Herpen to coś więcej niż sukienki! To sztuka! Ja liczyłem na coś innego, bardziej casualowego, ale jak tylko usłyszałem, że to będzie Iris! Zwariowałem. Tym razem mniej, bo tylko 3 piętra i jakaś 1/3 ilościowo z Elie Saab, połączenie kilku sezonów i ja oczywiście wybrałbym niektóre inne sylwetki z pokazów, ale nie będę narzekać. Wykonanie jakiego od wieków nie mieliśmy, jedyny minus to buty i dodatki, ale jakby nawet to mnie nie powstrzyma. Jak dla mnie ta kolekcja automatycznie wędruje do top najlepszych kolekcji w historii Stardolla, jestem zachwycony. Myślę, że jak nie do noszenia to warto te artykuły kupić i wystawić w apartamencie jak w muzeum, bo w grze jak i prawdziwym życiu te ubrania są dziełami sztuki, a tworzone są z takich materiałów i technik o jakich normalnie nikt by nie pomyślał. Oceniam na 8/10.
Moje top 3 to niebieska chmurka o niezwykle delikatnym wykonaniu, istny orgazm warstw w postaci mini "motyla" i look z najnowszej kolekcji Couture z mitycznymi inspiracjami. 


Elaborate Earrings, Black Velvet Gown, Big Straw Hat
Oh! Co to za kolekcja! Świeża bułeczka, z wybiegu do Plazy trafiła w 29 dni. Fall 2022 Couture i kolekcja Schiaparelli Tribute, która jest drugim w tym sezonie pokazem prawdziwej mody i sztuki. Nie spodziewałem się tej marki, a już na pewno nie tak nowe kolekcji, ale tym razem admini miło mnie zaskoczyli. Nie będę narzekać na nic, no kolekcja jest mała, ale jest w niej wszystko czego mi potrzeba, mamy ubrania, dodatki, biżuterię i nawet kilka kapeluszy. Najbardziej podobają mi się aksamitne artykuły, patrząc na nie przypominają mi się stare dobre czasy w tej grze, gdy wszyscy próbowali zdobyć bardzo stare velvetowe suknie, ich ceny do tej pory są kosmiczne. Może jestem bardzo stronniczy, ale uwielbiam tą markę i sam wysyłałem adminom maile z prośbą o taką kolekcję. Moja ocena to 9/10.
Top 3 to najlepsza sylwetka z pokazu czyli aksamitna suknia odsłaniająca dużo z olbrzymimi kolczykami w kształcie winorośli i kapelusz, który tak ciepło i słonecznie wygląda.


Blue Ornamental Top, Black and White Tights, Pink Ornamental Mini Skirt
Krzyczę! No takie niespodzianki to ja lubię. Byłem pewien, że skończymy sezon z wysoką nutą Schiaparelli, a admini zaskoczyli mnie jeszcze bardziej bo dodali moje upragnione wymarzone i ukochane Versace Tribute, czy to sen? Osobiście dokonałbym innych wyborów, ale kolekcja jest na prawdę piękna, jest duża, ma mnóstwo dodatków i praktycznych ubrań, nawet pojawiły się jakieś męskie artykuły. Bardzo podobają mi się różne tekstury, bo znajdziemy skórę, lateks, zdobienia, kryształki. To pierwsza w tym sezonie kolekcja, która proponuje nam cały przekrój. Przykro mi, że nawet czasie nie da się kupić czarnych sandałów, które są piękne oraz nie podoba mi się błąd wrzucający całą kolekcję jako "inne". Kolekcja zasługuje na 8,5/10.
Top 3 to pastelowy pięknie zdobiony zestaw z intrygującymi szelkami(?) i barokowo zdobione rajtuzy, które są takim mocnym graficznym elementem.

I tak zakończył się letni sezon Tribute, nie wiem jak inni, ale ja odczuwam niedosyt, myślę, że jakaś mała jedno piętrowa kolekcja albo Tributes Gallery fajnie podsumowałyby 5 tygodni chaosu. Był to na pewno obfity sezon, bo ilościowo dostaliśmy więcej artykułów niż przez ostatnie 3 sezony razem, ale czy warto było. Elie Saab i Zuhair Murad niepotrzebnie wróciły sto lat do przeszłości, zamiast tego wolałbym coś aktualnego. Iris Van Herpen dostarczyło eksponatów muzealnych, a Versace i Schiaparelli zmiotły konkurencję. 
Nazwijcie mnie chciwym, ale mam nadzieję, że teraz dostaniemy z pięć tygodni limitowanych kolekcji, bo brakuje mi ich! Ostatnie Antidote- Styczeń, ostatni Runway- początek grudnia, ostatnie Subcouture- Marzec, a dla żartu powiem, że ostatnie SAP to chyba 2019 rok. 

1 komentarz:

  1. Rzeczy piękne. Nawet nie widziałam tych sklepów, dawno nie byłam na stardoll...

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!