Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
First Look: Zuhair Murad Tribute


Witajcie!

Czy jest tu ktoś jeszcze? Albo czy ktoś pamięta ta serię?


 Chyba każdy z nas uwielbia sezon Tribute na Stardoll. To oczekiwanie jaka kolekcja pojawi się w kolejnym tygodniu, czy dostaniemy nowego projektanta/dom mody czy może coś co już było, czy Admini się postarają i dostaniemy perełki czy średnio dopracowany chłam? To (mnie przynajmniej) zachęca do zaglądania w tym okresie na stardoll. I tak oto mamy pierwszy Tribute - Zuhair Murad. 

Zapraszam do dalszej części w rozwinięciu 



Zuhair Murad Tribute pojawił się w Plaze już w 2014 roku i po raz kolejny mamy okazje zakupić suknie i dodatki tego projektanta. Najnowsza dostawa objęła aż 4 piętra i możemy znaleźć w niej głównie kreacje wieczorowe oraz trochę dodatków. Wiem, że dla większości te rzeczy są lekko bezużyteczne, ale ja uważam, że takie kreacje mogę mieć tylko na sd i uwielbiam je kupować ;p Warto zaznaczyć, że prawie wszystko wykonane jest naprawdę bardzo dobrze i uważam, że cała kolekcja jest na plus i jeżeli nie chcecie wydawać sd na suknie to warto przyjrzeć się chociaż dodatkom. 


Dostawa to mieszanka przeróżnych kolekcji na przestrzeni lat. Admini postanowili upchnąć tu wszystko co tylko można. Ja osobiście trochę żałuje że nie ma tu nic z najnowszej kolekcji w której inspiracją były planety, gwiazdy i horoskop, ponieważ ostatnio jestem totalnie zakochana w gwiazdach. Koniecznie podejrzyjcie jak prezentowały się suknie z tymi motywami! 



Jak na pewno się domyślacie ciężko wykombinować stylizacje z tego typu rzeczy. Wiktor jednak podołał zadaniu i stworzył dla Was dwie świetne stylizacje które możecie zobaczyć poniżej. Koniecznie dajcie znać która podoba się Wam bardziej. 



Zostawiam Wam też kilka realnych odpowiedników rzeczy które znalazły się w stardollowej dostawie.
 






Macie swojej ulubione rzeczy z tej dostawy? A może totalnie nic nie przypadło Wam do gustu? Dajcie nam znać :) Jesteśmy też ciekawi jaką markę obstawiacie na kolejny tydzień, a może jest jakaś którą bardzo chcieli byście na sd a jeszcze jej nie było? Czekamy na komentarze! 






4 komentarze:

  1. Jakim zaskoczeniem dla mnie była ta marka, totalnie się nie spodziewałem. Ogólnie to czekałem (i nadal czekam) na dostawę do Museum Mile, bo ostatnie kilka lat tak zaczynał się sezon Tribute.
    Wielka i dobrze wykonana kolekcja, powrót do starych dobrych czasów, admini ostatnimi czasy tworzą coraz więcej i coraz lepszych rzeczy i bardzo bardzo mnie to cieszy!
    Kupiłem wszystko, oczywiście nie są to artykuły codziennego użytku, dlatego ich wystylizowanie do najłatwiejszych nie należało, ale z czarnym zawsze jakoś łatwiej idzie.
    Ja chciałbym, żeby następne były moje ulubione marki, czyli Versace, Y/Project i Balenciaga, a już całkowicie chciałbym coś z ostatnich dwóch kolekcji Miu Miu.

    Co do obstawiania, wnętrze kolekcji jest wnętrzem z pokazu Prada spring 2022 menswear, więc ja i wielu użytkowników obstawia Prada Tribute w najbliższych tygodniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo nie zwróciłam uwagi na wnętrze jakoś. Ciekawe czy się sprawdzi. Tez chętnie zobaczyła bym Miu Miu! I to prawda, bardzo fajnie ze dostawa jest taka duża i tak dobrze zrobiona. Ja Uwieobiam takie suknie wiec pewnie tez kupię większość! No bo jednak w prawdziwy życiu nie często jest okazja żeby zakładać suknie a już na pewno nie takie ;D przynajmniej doll mogę wystroić ;P

      Usuń
  2. Chociaż sama niewiele kupiłam z niecierpliwością czekałam na stylizacje innych graczy.
    Stylizacje Wiktora jak zawsze wysoki poziom. Świetnie skombinowany pierwszy look, podoba mi się, z peleryną wygląda to zjawiskowo. Aż mam ochotę ją kupić.
    Hmmm, właśnie kupiłam, ale tylko dzięki tej stylizacji.
    Druga również udana, odważna... Kupiłam żakiet, lecz co z nim wykombinuję, jeszcze nie wiem.

    Czekam na kolejne dostawy podobnie jak Wy.

    OdpowiedzUsuń
  3. tributy to moje ulubione sklepy i zawsze z niecierpliwością czekam na kolejny sezon. Ten zaczął się fantastycznie, uwielbiam takie kreacje, całkowicie się zgadzam, że takie ciuszki to tylko na sd, real nie daje ani okazji ani funduszy na takie stroje.
    I choć niezmiernie cieszy mnie rozmiar dostawy, to wiem że mocno nadwyrężę stan konta. A biorąc pod uwagę kolejny tribut, wyczekany 12 lat Elie Saab, oraz inne bardzo ciekawe dostawy, to chyba po tym sezonie moja lalka w końcu zbankrutuje. Za to jak pięknie będzie odziana :)
    Chyba pierwszy raz chciałabym, żeby po tych 2 markach sezon się już skończy, albo dali coś kiepskiego.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!