Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Y/Project Tribute

Kolejna nadużywana marka Vinyl i więcej mebli... Ja już się męczę, aż tęsknię za zwykłymi sieciówkami, chciałbym już coś w Fallen Angel, Epiphany i Voile... Plus- jako osoba nie dekorująca apartamentu, nie cieszy mnie ilość dostaw z meblami, które też nie są jakieś wybitne:( 
    W ten poniedziałek czekały Nas dwie niespodzianki: Pierwszą jest dodanie do StarBazaaru kolekcji Limited Edition z lutego 2020 (w tygodniu wcześniejszym dodano kolekcję z lutego 2021) oraz nowe, aczkolwiek już drugie w tym roku Y/Project Tribute! Wiecie, że ja kocham tą markę, ale nie wiecie, że cała kolekcja to prawdopodobnie moja zasługa;) 
Teraz zapraszam do rozwinięcia!

Absolutnie piękne! Y/Project Spring 2022 Ready-to-Wear, jedno piętro, siedem damskich manekinów, niestety tylko 16 artykułów, szeroki wybór sukienek i trochę dodatków. 
    Pierwsze wrażenie: Kolekcja zupełnie inna od tej, którą dostaliśmy na wiosnę, ponieważ już jedno Y/Project Tribute w tym roku dostaliśmy. Teraz jednak kolekcja składa się tylko i wyłącznie z wyjątkowych i spektakularnych sukienek. Mamy przeróżne materiały, kroje, kolory i wykończenia, każda reprezentuje coś innego i ma zupełnie inny wydźwięk. Kolory są lekko przygaszone, ale mocne i wyraziste, kroje to awangarda i totalna dekonstrukcja. Następnie mamy ciekawe, ale już bardziej przystępne torebki oraz buty, które są bardzo charakterystyczne. Wykonanie jest zadziwiająco piękne, szkoda, że ilość znowu taka mała:( Ja tutaj minusów nie widzę, nie mogę też nic złego powiedzieć, bo wszystkie artykuły były wybrane przeze mnie- jestem w siódmym niebie! Najchętniej poleciłbym Wam wszystko, ale mam tylko trzy manekiny, więc postawiłem na sukienki na ramiączkach i wszystkie możliwe dodatki, w tym najciekawszy w historii element dekoracyjny na ramię.


Powiedzcie mi co chcielibyście zobaczyć znowu w StarPlazie i co uważacie o ostatniej dostawie! 

5 komentarzy:

  1. kupiłam tylko kolczyki,jak dla mnie mało przydatne rzeczy,takich sukienek nie używam....dostawa Vinyl była badziewna....ja bym wolała żeby admini dodali jakieś dostawy do sklepów typu By Malina,Wild Candy czy choćby jakąś konkretną do WOTW

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. admini o innych sklepach zapomnieli,bo czepili się tylko tego Vinyl,ileż można....i marzy mi się dostawa bardzo starych ciuchów z Fallen Angel lub Bizou w Callie's Picks,ale wątpie że to nastąpi xD

      martusia-16

      Usuń
    2. Myślę, że da się te artykuły użyć, ale no nie są dla każdego. WOTW, ale takie na temat byłoby fajne i mogłoby pojawić się tam dużo biżuterii! By Malina już pewnie nie współpracuje z sd, więc nie sądzę, że kiedykolwiek coś się tam jeszcze pojawi:(
      Callie's Picks i Archive to idealne marki, ale gdyby oni dodawali tam coś co ktokolwiek chce! Active nikt w normalnym sklepie nie kupuje, a oni dodają to kolejny raz w CP, ludzie wysyłają im inspiracje, numery artykułów, nawet gotowe projekty, a oni podejmują takie dziwne decyzje, szkoda!

      Usuń
  2. Uważam, że to najładniej wykonane Tribute tego sezonu! Jasnobeżowa sukienka na ramiączkach skradła moje serce, jest to zdecydowanie moja ulubiona rzecz i wcale nie jest "na jeden raz". Jestem ciekawa czy to ostatnie tribute czy w poniedziałek pojawi się coś jeszcze. Jeśli tak to błagam niech to będzie Versace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeszcze jedno powinno się pojawić, ale różnie to bywa i oczywiście aż modlę się o Versace! Och, nienawidzę mówienia co jest na raz, a co na kilka, bo ja częściej używam tych dziwnych rzeczy niż tych wielofunkcyjnych praktycznych basiców, które wszyscy wychwalają:| Cieszę się, że admini postarali się akurat przy tej dostawie:)

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!