Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale 2 - Głosowanie: Runda 1

Na wstępie wyjaśnię, że osoby które zgłosiły się do konkursu a nie oddały pracy w wyznaczonym terminie nie biorą już udziału w MR 2. Poniżej możecie obejrzeć i zagłosować na prace Rundy 1. Uwaga po zakończeniu głosowania dowiemy się kto odpadnie z konkursu, a będą to po 2 osoby z każdej grupy z najmniejszą ilością głosów (pożegnamy się więc aż z 20 osobami).





[w każdej ankiecie możecie oddać aż po 5 głosów! Głosowanie trwać będzie do 28.01.2015 ]
Oto prace osób biorących udział w konkursie + ankiety podsumowujące Rundę 1:


missmariksza przedstawia swoje grupy:







AnnDoll88 przedstawia swoje grupy:






3siostry przedstawia swoje grupy:





Sei-chan. przedstawia swoje grupy:





klaudialigenza przedstawia swoje grupy:









 Życzymy wszystkim powodzenia!
w przypadku wystąpienia jednakowej ilości głosów (najmniejszej w danej grupie; u więcej niż 2 osób) w grupie o tym, kto opuści grę zadecyduje mentor tej grupy.


62 komentarze:

  1. głosy oddane. obrazki w mojej grupie są złe ułożone..no ale trudno

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałem, że głosowanie będzie wyglądało w ten sposób XD Już odpadłem :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałem, jest tego tak dużo, że nie chce mi się wypisywać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne stylizacje i grupy na poziomie...oprócz jednej to jest po prostu makabra.

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałem, ale było bardzo ciężko. ;) Niektóre grupy spisały się świetnie, za to inne tragicznie, ale ogólnie jest lepiej to wszystko poskładane niż myślałem. Szczerze to gratulacje za poskładanie tego wszystkiego, bo te ułożenia i 10 ankiet XDDDD

    Nasza grupa wygląda świetnie, a mam nadzieję ze moja królowa nocy se spodoba :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci tak...twoja królowa nicy skradła moje serce i głos poleciał do cb :* Idealna stylizacja *-*

      Usuń
  6. zagłosowałam ;) Chyba mi to 10 minut zajęło ;P

    missm963

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam ale już nawet nie pamiętam na kogo :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  8. Iwona: 3, 10 // 2, 6
    Krolina: 1, 3, 4 // 1
    3Siostry: 2, 3 // 1, 3 (tak egoistycznie, ale jestem zadowolona ze swojej stylizacji), 4
    Seicia: 1, 3 // 6, 9
    Klaudia: 6, 7, 9 // 2, 4, 6
    Dziwnie jest mi głosować w większości na "znane" konta, ale reszta jest po prostu słaba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie głos na mnie małpo XD

      Usuń
    2. ( ͠° ͟ʖ ͡°)

      Usuń
    3. jak miło XD - pani z dziesiątki

      Usuń
    4. Omg jujka szukałam cię wczoraj i znaleźć nie mogłam :C
      Nie bij, bo mnie ostatnio matka nie poznała :C

      Usuń
    5. Chamskareklama
      Tak w ogóle to proszę głosować na trójeczkę z grupy kwarcowej, bo super stylizacja, a autorka fajna foczka, polecam ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
      Chamskareklama
      (nigdzie nic o reklamie nie pisze, niczego nie łamie)

      Usuń
    6. Chamskareklama
      Proszę głosować na ósemkę z grupy bursztynowej. Dziewczyna bardzo się starała, szafa mała, zrobiła co mogła. A autorka lepsza foczka niż trójeczka z grupy kwarcowej ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    7. No nie mała, ale ciuchów fajnych brak tak za przeproszeniem.

      Usuń
    8. Cicho siedź, ja jestem najlepszą foczką. ( ͠° ͟ʖ ͡°)

      Usuń
    9. Nie e (ง ͠° ͟ل͜ ͡°)ง,

      Usuń
    10. O ty zła istoto, w następnych rundach masz tylko 1 głos, a nie 10 ode mnie ( ͠° ͟ʖ ͡°)

      Usuń
    11. Nie Anka nie, przepraszam ° ͜ʖ ͡ -, to ty jesteś najlepszą foczką ever ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    12. No wiem ( ͡~ ͜ʖ ͡°) E tam, jakby Ci bardzo, bardzo zależało to i tysiąc razy bym zagłosowała ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

      Usuń
  9. Ja powiem tylko, że zagłosowałam na siebie i oczywiście na filus4444 ( ͡° ͜ʖ ͡°) Reszta tajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A napisali, że nie można? I tak większość doda sobie 1 czy 2 głosy (ewentualnie 10 z każdego urządzenia). Zawsze lepsze to niż przegrać taką ilością.

      Usuń
  10. Missmariksza: 2,3 | 2, 7
    AnnDoll88: 4 | 6, 8
    3siostry: 4,5 | 3,4
    Sei-chan: szczerze nikt mi się nie podoba ;p ale już najlepsza 1 | 5, 10
    klaudialigenza: 3, 6 | 1, 3, 7

    OdpowiedzUsuń
  11. aaa, to tak! :D
    było mi trudno wybrać, w niektórych głosowałam na mniej niż pięć osób. najbardziej podobały mi się grupy: jaspisowa, berylowa, spinelowa, bursztynowa, kwarcowa, ametystowa i perłowa. poza tym wkradł się mały błąd w nicku z grupy perłowej- powinno pisać Sandi1200, nie Sandr1200 :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę zajęło mi to czasu, ale oddałam głosy.
    Stylizacje różne, z każdej grupy znalazłam jedną, która mnie zaciekawiła, więc oddałam niewiele głosów - ale zawsze coś ;) Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie Beatka położyła wszystkich na łopatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze pytanie: Co jest z pracą Juliett116* ?(pomijając błąd w nazwie, powinno być Juliette116). Niie wierzę w to, aby Kalina oddała tak mało estetyczną pracę.

      Usuń
    2. screen poprawiony, praca była zbyt mała w porównaniu z innymi dlatego tak było, powiększyłam ją ( ach te piksele)

      Usuń
    3. jej, dziękuję :p trochę pomysłu nie miałam, aż w końcu wpadłam na zrobienie takiej marynarki, nie wiem czy widać, ale wykonałam ją z: marynarki w panterkę, futerka w panterkę, czarnego futerka, bluzki w kropki, paska i jeszcze i chyba dwóch torebek w panterko podobny motyw :p

      Usuń
  15. Zagłosowane ! Bardzo podobają mi się wszystkie stylizacje . Strasznie długo mi zajęło , aby wybrać z 5 osób .

    OdpowiedzUsuń
  16. głosy lecą do paieroska, chomiski, za pozwoleniem jarusia55, beatki, funky, singla, majki, cudnych oczek, aniuli, weronikio99 oraz zeszyteresa i patrycji aka sweet-girl

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę szkoda, że za błędy dwóch osób, odpadnie cała grupa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A będą to po 2 osoby z każdej grupy z najmniejszą ilością głosów (pożegnamy się więc aż z 20 osobami).

      Usuń
  18. blee ale brzydka 9 z perlowej

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie spodziewałam się, że to będzie tak oceniane. Sądziłam, że będą się liczyć całe grupy i najgorsza odpada, a tu taka niespodzianka - już przegrałam :p

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  20. ojoj, trochę szkoda że takie głosowanie, osoba na ktorej wykonywałam stylizację ma 3 niepełne strony w szafie, więc nie miałam kompletnie jak zrobić stylizacji. Oddałam głosy na najlepszych z każdej grupy :)

    ArwenCandy

    OdpowiedzUsuń
  21. No i szok. Tyle ładnych stylizacji. Dzięki z góry za wszystkie głosy, jeśli wgl je mam xD
    julcia789

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zagłosowane, teraz bolą mnie oczy od tego przeglądanie tylu stylizacji XD
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  24. Ło matko, ile tego. Biorę się za głosowanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zagłosowałam.
    PRAGNĘ POINFORMOWAĆ WAS, IŻ W MOIM NICKU BRAKUJE 2.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  26. O matko, tyle do głosowania, że aż nie wiadomo na kogo głosować XD można się pogubić. Na pewno głosuję na papieroska, Werę, zeszyteres i aniulę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Glos na filusia bo fajnie mnie wystylizowal ,a mogl miec dosc trudno bo nie mam az tak duzo ciuchow :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Głosy oddane, ale niech będzie moją tajemnicą na kogo. ;)

    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!