Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
stylizacje
Postanowiłam ubrać moją doll w rzeczy, które dziś doszły do sklepu RIO.
Dodałam do nich ciuszki z innych sklepów, a także z mojej szafy.
Wy zapewne też coś ciekawego w niej znajdziecie i połączycie z nowymi.
Oto pierwsza stylizacja:

top Rio-12sd
                                                                  spódnica MissSixty-16sd
                                                                  torebka Volie-5sd
                                                                  buty Rio-6sd
                                                                  kolczyki Glamrus-7sd
                                                                  bransoletka Mawi-4sd

Bardzo spodobała mi się ta sukienka więc dodałam do niej:
Do tej stylizacji wybrałam:
       sukienka Rio-15sd
buty LE -45sd 
                                                                       torebka Velvet Orchid-43sm
                                                                       kapelusik Sunny Bunny-14sd

1 komentarz:


Dziękujemy, że jesteście z nami!