Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
stylizacja BLACK & WHITE


stylizacja

BLACK & WHITE

Myślisz, że biel i czerń to nuda? Nic bardziej mylnego !
Są to kolory ponadczasowe, nigdy nie wyjdą z mody i jeszcze długo będą nam służyły.
To kolory, które dodają szyku i elegancji.
Pasują do większości typów urody, choć najbardziej pasują do "pani zimy"
Te kolory nie lubią towarzystwa mocnych kolorów.
Najlepiej wybrać dodatki w tej samej tonacji,
ale np.o ciekawej fakturze np.pikowaną torebkę Chanel .
Ja dzisiaj wybrałam taki zestaw ubrań :

Do tego zestawu najlepiej pasował by naszyjnik XXL lecz nie znalazłam nic w podobnym kolorze.
 Aby uniknąć przesady dodałam kolczyki, które nawiązują do całości .
Jeszcze tylko makijaż i gotowa na wyjście:))

I jak podoba Wam się?


Mój drugi pomysł, który chce zaprezentować wygląda tak :


Przeglądając ciuszki w sklepie natknęłam się na sukienkę .To ona była podstawą tej stylizacji. Później 
dodałam kapelusz GAGA . Do tego białe buty na szpili, szyfonowe rękawice, okulary. Aby dodać większego pazura postanowiłam dodać czerwoną kopertówkę . I co o tym sądzicie?   

Kapelusz-tindeling -6sd       
sukienka-Desing4-19sd
buty Decades-5sd
torebka WOW-5sd
rękawice Voile-38sm
okularyDecades-0,50sm

1 komentarz:


Dziękujemy, że jesteście z nami!